یزد - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: ارزش ها و معنویات دوران پر افتخار دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود .

حجت الاسلام والمسلمین ' عباس سبحانیان 'روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریك هفته دفاع مقدس افزود: تمامی لحظات دوران دفاع مقدس خاطره انگیز و دارای ثمرات و ارزش های معنوی است .

وی خاطر نشان كرد: رزمندگان جانبركف اسلام در طول دفاع مقدس با تكیه بر ارزش های الهی و اطاعت از ولایت فقیه و توسل به ائمه اطهار (ع) بر دشمن پیروز شدند .

این مسئول رمز و راز موفقیت و پیروزی های مستمر رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس را سلاح ایمان ، ولایتمداری ، عمل به وظایف دینی و وحدت و اخلاص ذكر كرد .

سبحانیان گفت: ملت ما و نسل جوان همواره به ارزش ها و معنویات دفاع مقدس برای ادامه روند انقلاب مقدس اسلامی نیاز دارد و باید بر ارزش های الهی تكیه كرد .

وی افزود: دشمنان كه نقشه های خود را در زمینه های مختلف نقش بر آب می بینند در برهه كنونی به تهاجم فرهنگی متوسل شده اند كه باید با حفظ ارزش ها و اطاعت از مقام معظم رهبری و معنویات توطئه های كفر جهانی را خنثی كرد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام را امری مهم دانست كه همواره باید در جهت شناحت و عمل به سفارشات و وصایای امام راحل (ره) و شهدا گام نهاد.ك3

7536/1968