تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳

یزد - در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر كشور روز یكشنبه رژه نیروهای مسلح استان در گلراز شهدای خلدبرین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این آیین باشكوه كه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، استاندار ، خانواده های شاهد و ایثارگران و اقشار مختلف مردم دارالعباده حضور داشتند ، یگان های منتخب و نمونه نیروهای مسلح استان با نظم و ترتیب از مقابل جایگاه رژه رفتند .

در این مراسم پس از رژه كادر وظیفه و سربازان یگان های نمونه نیروهای مسلح ، وسایل موتوری همراه با تجهیزات و امكانات نظامی از مقابل جایگاه عبور كردند .

نیروهای مسلح استان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس آمادگی ، قدرت ، هوشیاری و ولایتمداری خود را در مقابل توطئه ها و دسایس دشمنان به نمایش گذاشتند .

از جمله یگان های نمونه حاضردر این مراسم می تواند به یگان پاسداران الغدیر ، تیپ پیاده 18الغدیر، بسیجیان گردان های امام حسین(ع)، بیت المقدس و امام علی (ع)، یگان های موتوری تیپ الغدیر و نیروهای انتظامی، یگان های امنیتی سپاه و یگان ویژه نیروی انتظامی اشاره كرد .

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و همچنین سخنرانی در خصوص دفاع مقدس و نقش رزمندگان اسلام از دیگر بخش های این مراسم بود .

رژه نیروهای مسلح امروز در تمامی مناطق و شهرستان های استان دارالعباده یزد برگزار می شود .ك2

7536/1968