ساري - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با مهم توصيف كردن كار خبررساني گفت: اطلاع رساني و خبر در عرصه كنوني از جايگاه والايي برخوردار است.

حجت الاسلام 'عباسعلي ابراهيمي' روز چهارشنبه در آيين ختم سومين روز درگذشت سرپرست خبرگزاري فارس در مازندران، افزود: در عصر كنوني بايد با فرهنگ ، تفكر و انديشه نوين ، رويه اي دنبال شود تا لحظه اي در كار خبر و اطلاع رساني وقفه اي ايجاد نشود.

وي اظهار داشت: ضايعه در گذشت مرحوم ' جابر معافي ' سرپرست خبرگزاري فارس غم انگيز است و با هيچ جمله اي قابل توصيف نيست.

او افزود: مرحوم جابر معافي خبرنگاري متعهد و دلسوزي بود كه همواره براي توسعه استان دغدغه داشت.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: اين خبرنگار فقيد از جمله پيشتازان عرصه خبر و اطلاع رساني بود و براي تحقق اين مهم از هيج تلاش و كوششي دريغ نمي كرد.

وي افزود: مرحوم معافي پاسدار ارزش هاي اسلام و انقلاب بود و همواره در راستاي توسعه استان گام بر مي داشت.

ابراهيمي گفت: هنر متعهدانه را بايد در جامعه پاس داشت و مرحوم معافي از اين خصلت نيكو بهره مند بود.

مديرعامل خبرگزاري فارس نيز در اين مراسم گفت: مازندران مرد رسانه اي فرهيخته و كوشايي را از دست داد كه با هيچ چيزي قابل جبران نيست.

' سيدنظام الدين موسوي ' ، صداقت در خبر و اطلاع رساني سريع و بموقع را از جمله ويژگي هاي برجسته و بارز سرپرست فقيد خبرگزاري فارس در مازندران ذكر كرد و افزود: مرحوم معافي تمام وجود خود را وقف اعتلاي استان و كشور كرده بود.

وي ادامه داد: براي مجموعه خبرگزاري فارس ، درگذشت جابر معافي ضايعه اي جانكاه است و به واقع از دست دادن ايشان بسيار درد ناك بود.

موسوي گفت: همكاري خبرگزاري فارس با مرحوم جابر معافي به عنوان يك خبرنگار پرتلاش و متعهد يك افتخار بزرگ بود و اين فقيد سعيد به واقع شهيد راه خبر شد.ك/3

2501/1654