شهركرد - نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه شمالغرب، برای كشور افتخار آفریدند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'محمدعلی نكونام' روز پنجشنبه در آیین تجلیل از حضور رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه شمالغرب كشور، گفت:مزد واقعی مجاهدان فی سبیل الله و جهادگران، زیاد بوده و مصداق آیه قرآن كریم با عنوان ' كسانی كه از خانه خود برای جهاد هجرت كردند، خداوند اجر عظیم برای آنها قرار می دهد، است.

وی به دیدار خود با مقام معظم رهبری پس از دیدار با رزمندگان استان مستقر در نقاط مرزی اشاره كرد و گفت: معظم له از نقش تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس و منطقه شمالغرب، تجلیل كرد كه این تجلیل، افتخار بزرگی است.

حجت الاسلام نكونام تأكید كرد: مجاهد فی سبیل الله نباید به زرق و برق دنیا، دل خوش كند و رزمندگان نیز جهاد خود را از خدا بدانند.

فرمانده یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این آیین گفت: حضور مقتدرانه تیپ و رزمندگان استان در منطقه عملیاتی شمالغرب با عقب نشینی و شكست گروهك تروریستی و ضدانقلاب پژاك از ارتفاعات جاسوسان همراه شد.

سردار 'علی محمد اكبری' افزود:تأكید مقام معظم رهبری بر حفظ مناطق مرزی، رزمندگان این یگان را مصصم كرد تا با توان خود و تحمل سختی ها و دشواری ها، در برابر گروهك تروریستی پژاك بایستند و امنیت و آرامش را به منطقه بازگردانند.

سردار اكبری اظهار داشت: هوشیاری و احساس مسئولیت پاسداران حریم ولایت، دشمن را از رسیدن به اهداف خود مأیوس كرد.

وی، با تقدیر از حمایت های مسئولان سپاه، حضور حجت الاسلام نكونام نماینده مقام معظم رهبری در استان در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه شمالغرب را ستود.

547/