تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰

تهران - مجموعه تلويزيوني «هفت سنگ» به كارگرداني عليرضا بذرافشان مراحل صداگذاري و تدوين خود را سپري مي كند.

به گزارش ايرنا، سياوش كردجان تدوين و رامين ابوالصدق صداگذاري مجموعه تلويزيوني هفت سنگ را بر عهده دارند.

اين سريال اپيزوديك كاري از گروه فيلم و سريال شبكه سه سيما است كه در 40 قسمت اپيزوديك (تك قسمتي) داستان سه خانواده را روايت مي كند كه در كنار يكديگر زندگي مي‌كنند.

مجيد مولايي تهيه كننده اين سريال به شبكه سه سيما توضيح داد كه 25 درصد از توليد اين پروژه به پايان رسيده است و گروه اكنون مشغول تصويربرداري قسمت يازدهم اين سريال هستند.

محمود پاك نيت به عنوان بازيگر مهمان به اين مجموعه اضافه شده است كه نقش پدر محسن (با بازي مهدي سلطاني) را بازي مي كند كه از شهرستان به تهران آمده و بعد از پشت سر گذاشتن ماجرايي باز هم به زادگاه خود بر مي گردد.

وي با بيان اين كه تاكنون هر قسمت به يك داستان مجزا اختصاص يافته است، افزود: تا قسمت يازدهم به هيچ داستاني در دو قسمت نپرداخته ايم. اما با توجه به كشش برخي از داستان ها در ادامه قصه هاي دو قسمتي هم خواهيم داشت.

تهيه كننده «نابرده رنج» همچنين برخي از لوكيشن هاي اين روزهاي اين مجموعه را نام برده و اشاره كرد: دو سالن سينما و تئاتر، تله كابين و آپارتماني كه خانواده هاي سريال در آن اقامت دارند از جمله لوكيشن هايي است كه اين روزها بخش هايي از هفت سنگ در آن تصويربرداري شده است.

مولايي ادامه داد:تمامي مراحل توليد اين سريال از جمله نگارش، تدوين، تصويربرداري و صداگذاري به طور همزمان در حال انجام است.

وي همچنين درباره ويژگي هاي متن اين مجموعه اضافه كرد: ساختار همه قسمت هاي اين سريال به گونه اي است كه همه خانواده ها در داستان هر اپيزود به نوعي درگير مي شوند. اما در هر قسمت نقش يكي از خانواده ها پررنگ تر است.

مهدي سلطاني ، پرويز پور حسيني ، بهنام تشكر ،الهام پاوه نژاد ، شبنم مقدمي ، فرناز رهنما ، عزت ا.. مهرآوران ،مهتاج نجومي ،ارسلان قاسمي ،سيما مطلبي، پارسا قراخانلو، حامد كيازال ،حنانه احدي و روژين نفوتي نژاد از بازيگران اصلي اين مجموعه هستند.

فراهنگ**2025**1588