بروجن، شهركرد- فرماندار بروجن گفت: ایجاد راه دسترسی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی بدون مجوز دستگاه های مسئول، در محور بروجن به لردگان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

به گزارش ایرنا، ' فتاح كرمی' روز چهارشنبه در نشست كمیته حمل و نقل شهرستان بروجن، افزود: مشاهده شده برخی افراد بدون مجوز در حاشیه جاده راه دسترسی و دور برگردان ایجاد كرده اند كه مردم و مسافران را در این محور با خطرات مواجه كرده است.

وی با تشریح اینكه نقاط حادثه خیز محور بروجن به لردگان شناسایی شده است، بر رفع این نقاط و افزایش ضریب ایمنی محور با شروع فصل زمستان تاكید كرد.

فرماندار بروجن، نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در این محور در كوتاه مدت، اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور در بلندمدت و تامین اعتبار برای شتاب بخشی تكمیل چهارخطه شدن محور را خواستار شد.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: محور ارتباطی بروجن به لردگان از جاده های ترانزیتی است كه عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از این محور زیاد و چهارخطه شدن محور ضروری است.

'فریبرز كرمی' افزود:‌ دستگاه های اجرایی عضو كمیته ایمنی و حمل و نقل با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و وقوع بارندگی ها آمادگی لازم را برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان داشته باشند.

7361/547/