يزد - نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: وجود انسان مظهر صفات خدواند متعال بر روي زمين است به همين دليل همه چيز انسان بايد خدايي باشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله محمدرضا ناصري در مراسم اختتاميه مسابقات قرآن كريم مرحله استاني كه جمعه شب در سالن سيدالشهدا امامزده جعفر ع برگزار شد، افزود: ارزش انسان نزد خداوند بسيار است و خداوند انسان را به عنوان جانشين خود بر روي زمين معين كرده است.

وي ادامه داد: خداوند متعال همه آسمان ها و زمين را خلق كرده تا خلقت بزرگي كه عظمت و بزرگي خداوند را نشان دهد خلق كند كه آن موجود خلق شده انسان است.

امام جمعه يزد گفت: هركاري كه انسان انجام مي دهد بايد خدايي باشد چراكه خداوند تمام صفات و كمال را در انسان ها قرار داده و انسان بايد خدا را پرستش كند .

ناصري افزود: اگر تمام ديد انسان خدايي شد انسان در كمال به جايي مي رسد كه همه چيز را براي خداوند متعال انجام داده و بجز خدا نمي بيند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: انسان بايد با تمسك به قرآن و دستورات الهي مسير رسيدن به كمال را طي نموده و به سعادت برسد

استاندار يزد نيز در اين مراسم گفت: انسان هرچه بخواهد در قرآن هست و مي توان با تمسك به كتاب خدا در زندگي موفق بود

محمدرضا فلاح زاده افزود: اگر مدينه فاضله مي خواهيم بايد به وصيت پيامبر اعظم ص عمل نموده و با دو بال قرآن و خاندان نبوت به سعادت برسيم.

وي ادامه داد: قرآن بدون راهنما مانند مسجد بدون امام است و ائمه اطهار به عنوان راهنمايان ما هستند

استاندار يزد گفت: اگر مي خواهيم جامعه قرآني داشته باشيم بايد به كتاب خداوند و عترت پيامبر تمسك جوييم و مادامي كه از اين دو اصل جدا نشديم سعادتمند خواهيم بود

در پايان اين مراسم از برترين هاي سي و ششمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم مرحله استاني يزد با اهداي لوح و هدايايي تجليل شد و مقام هاي برتر نيز به مسابقات كشوري راه يافتند.ك2

1968/7537