قم ـ تيم كاراته الف شهيد زين الدين قم با كسب شش مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز عنوان قهرماني مسابقات قهرماني كاراته استان قم را از آن خود كرد.

دبير باشگاه وزرشي شهيد زين الدين قم در اين زمينه گفت: اين مسابقات با حضور بيش از 100 كاتارو از باشگاه هاي استان در دو بخش انفرادي و تيمي برگزار شد و تيم شهيد بيطرفان با كسب دو مدال طلا، سه نقره و چهار برنز و باشگاه ققنوس نيز با پنج مدال برنز به ترتيب در سكوي دوم و سوم ايستادند.

'محمد مهدي سلطاني' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، خاطرنشان كرد: در بخش كاتاي انفرادي رده سني بزرگسالان نيز آقايان 'عليرضا خدري' و 'محمد معين ابوالحسني' از باشگاه شهيد زين الدين به ترتيب اول و دوم و 'حسن توحيدي' از باشگاه ققنوس و 'كريم افشار' از باشگاه شهيد بيطرفان به صورت مشترك سوم شدند.

وي اظهار داشت: در بخش كاتاي تيمي رده سني نوجوانان، آقايان 'امير حسين گلبهار'، 'حسين خدري' و 'سيد علي مصباحي' از باشگاه شهيد زين الدين و 'مهران محمدزاده'، 'محمدرضا باقري'، 'سجاد علي بلندي'، 'مهدي دلجو'، 'سيد علي اكبر موسوي' و 'محمد بخشي' از باشگاه ققنوس حايز مقام برتر شدند.

وي ادامه داد: در بخش كاتاي انفرادي رده سني خردسالان، 'متين محمدي يكتا' از باشگاه شهيد بيطرفان، 'محمد كاشي پور' از باشگاه شهيد زين الدين و 'سيد امير حسين حسيني' از باشگاه ققنوس و 'حسين رياحي' از راحله به صورت مشترك به ترتيب حايز مقام برتر شدند.

سلطاني گفت: در بخش كاتاي انفرادي رده سني نونهالان (كمربند زير قهوه اي) نيز 'امير حسين فرجي' و 'علي پيري' از باشگاه شهيد بيطرفان اول تا دوم و 'سيد پيمان شيري' و 'سيد عرفان هاني طبايي' از باشگاه شهيد زين الدين به صورت مشترك سوم شدند.

وي خاطرنشان كرد: در بخش كاتاي انفرادي رده سني نونهالان (كمربند قهوه اي و مشكي)، 'امير حسين گلبهار' و 'حسين خدري' از باشگاه شهيد زين الدين به ترتيب مقام اول و دوم و 'سيد علي مصباحي' از باشگاه شهيد زين الدين و 'محمد رضا باقري' از باشگاه شهيد بيطرفان بصورت مشترك مقام سوم را كسب كردند.

وي ادامه داد: در بخش كاتاي انفرادي رده سني نوجوانان (كمربند زير قهوه اي)، 'محمد مهدي يزدي' از باشگاه شهيد زين الدين، 'محمدرضا محمودي' از باشگاه شهيد بيطرفان به مقام اول و دوم و 'سجاد علي بلندي' از باشگاه شهيد بيطرفان و 'سيد محمد مهدي اسحاقي' از باشگاه ققنو به صورت مشترك به مقام سوم دست يافتند.

دبير باشگاه وزرشي شهيد زين الدين قم اظهار داشت: در بخش كاتاي انفرادي رده سني نوجوانان (كمربند قهوه اي و مشكي) نيز 'محمد مهدي صالح پور' از باشگاه شهيد زين الدين نفر اول، 'محمد كلانتر' از باشگاه شهيد زين الدين نفر دوم و 'محمد امين سلطاني' از باشگاه شهيد زين الدين و 'مهران محمد زاده' از باشگاه شهيد بيطرفان بصورت مشترك سوم شدند. ك/3

7401/ 7404/ 380/