ورامين – ايرنا – فرمانده بسيج ادارات شهرستان ورامين گفت: فرهنگ بسيج جامعه را از گزند دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي مصون مي دارد .

'حسين فخاري' روز دوشنبه در جلسه مشترك مسوولان بسيج ادارات شهرستان ورامين كه در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد گفت:تنها راه مقابله با توطئه هاي دشمنان ايران اسلامي،توجه به فرهنگ و منش بسيجي است و بايد اين فرهنگ ناب در جامعه ترويج و نهادينه شود .

وي اظهار كرد:اين روحيه در دوران دفاع مقدس توانست دشمنان تا دندان مسلح را شكست دهد.

فرمانده بسيج ادارات شهرستان ورامين گفت:نظام مقدس جمهوري اسلامي از آغاز پيروزي تاكنون با تكيه بر فرهنگ بسيج توانسته تمامي موانع توسعه را از پيش روي بردارد و اين بار نيز با تكيه بر اين فرهنگ تمامي فشارهاي اقتصادي ، تحريم ها و تهديدات دشمنان را بي اثر خواهد كرد.

وي افزود:هفته بسيج بهترين فرصت براي تبيين ابعاد مختلف اين فرهنگ ناب براي مردم به خصوص نسل جوان است تا آنها نيز بتوانند با مسلح شده به اين سلاح در برابر توطئه هاي دشمنان ايستادگي كنند.

فخاري گفت:امروز همه كاركنان دولت كه عضوي از بدنه بسيج هستند بايد با ايثار و از خودگذشتگي خدمت رساني به مردم را سرلوحه كارهاي خود قرار دهند.

وي با اشاره به برنامه هاي هفته بسيج ادارات شهرستان ورامين گفت:شركت در مراسم عبادي سياسي نماز جمعه ، ديدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان ، افتتاح كتابخانه و بانك لوح فشرده بسيج ، ديدار با ائمه جمعه شهرستان ، برگزاري يادواره شهداي ادارات و اجراي صبحگاه مشترك بسيج از جمله برنامه هايي است كه همزمان با هفته بسيج در شهرستان ورامين اجرا خواهد شد .

تهرام/7254 /1600/