ساري - ايرنا - نماينده ولي فقيه در مازندران و استاندار اين استان گفتند: نهاد مقدس بسيج در عرصه هاي مختلف علمي، فناوري، تكنولوژي، اقتصادي، سازندگي و ورزشي نقش بي بديلي داشته و خودكفايي و استقلال كشور را در تمام زمينه ها هدف والاي خود قرار داده است.

آيت الله 'نورالله طبرسي' و 'ربيع فلاح' روز شنبه در پيام مشتركي به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج افزودند: پنجم آذر ماه در تاريخ سراسر افتخار انقلاب اسلامي، نقطه عطف بسيار مهم و آغاز حركتي عظيم براي حفظ دستاوردهاي ارزشمند انقلاب شكوهمند اسلامي محسوب مي‌شود.

اين پيام مشترك مي افرايد: بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) با صدور فرمان تاريخي خود مبني بر تشكيل بسيج مستضعفين، شجره طيبه‌اي را بنيان نهادند كه تا به امروز بركات فراواني براي انقلاب اسلامي و مردم مومن و مسلمان ميهن اسلامي به دنبال داشته است.

مسوولان ارشد مازندران در اين پيام مشترك نوشتند: اين نهاد ارزشمند انقلابي با بهره گيري از شريف ترين و خالص ترين افراد و حضور در صحنه‌هاي مختلف از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا حضور در عرصه آباداني ايران اسلامي و مقابله با هجمه‌هاي فرهنگي و عقيدتي نقشي بسيار حساس، مهم و اساسي را در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران عهده دار بوده است.

آيت الله طبرسي و فلاح در اين پيام نوشتند: اينجانبان ضمن گراميداشت هفته بسيج، اين مناسبت بزرگ را به تمام بسيجيان سرافراز و دلاور به ويژه بسيجيان جان بركف لشكر هميشه پيروز 25 كربلا كه ياد و خاطره دليرمردان ديار علويان را در دوران دفاع مقدس در ذهن متبادر مي سازد، تبريك گفته و توفيق و پيروزي همگان را در راستاي آرمان‌هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و منويات مقام معظم رهبري از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌نماييم.ك/3

2501/503