كرمان- ايرنا- شوراي توسعه و برنامه ريزي استان به رياست استاندار به منظور تشريح و تصميم گيري براي اعتبارات اختصاص يافته به استان تشكيل شد.

به گزارش خبرگزاري ايرنا، معاون برنامه ريزي استانداري كرمان روز پنجشنبه در اين نشست با اشاره به اعتبارات عمراني ابلاغ شده براي استان كرمان، تصريح كرد: دو هزار و 800 ميليارد ريال اعتبارات تملك و دارايي در 9 ماه امسال به استان ابلاغ شده است كه 1/16 درصد آن اختصاص يافته است.

محمد تكلوزاده معاون برنامه ريزي استانداري با اشاره به اينكه يك هزار و 40 ميليارد ريال اين اعتبارات از محل صادرات نفت و گاز براي استان مصوب شده است، گفت: از اين مقدار 9/39 درصد آن تخصيص يافته است.

وي اعتبارات ملي استاني را 172 ميليارد ريال برشمرد و گفت: 1/30 درصد اين اعتبارات به استان در اين 9 ماهه اختصاص يافته است.

تكلوزاده مقدار اعتبارات تخصيص داده شده به هزينه هاي استان را 889 ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: از اين مقدار نيز 1/87 درصد ابلاغ شده است.

وي خاطرنشان كرد: از اعتبارات تخصيص داده شده به ساير هزينه هاي استان، 69 درصد آن تخصيص يافته است كه با 6 درصد كسري اعتبار در اين بخش مواجه ايم.

پرداخت 4 درصد سهم حوزه علميه از اعتبارات عمراني استان از ديگر مباحث مطرح شده در اين نشست بود كه استانداري متعهد شد اين سهم را از محل مازاد درآمد و اعتبارات ديگر پرداخت نمايد.

همچنين پرداخت حق انتفاع شركت گل گهر موضوع ديگري بود كه در اين جلسه مطرح شد و در اين جلسه مصوب شد كه شركت گل گهر سهم استان را پرداخت نمايد.ك/2

8154/2624