همدان- ايرنا- رييس هيات تيراندازي همدان گفت: تكميل مجهزترين و بزرگترين سالن ورزشي تيراندازي غرب كشور در همدان به 10 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.

'عليرضا شمسي پور' روز يكشنبه در گفت وگوي اختصاصي باخبرنگار ايرنا افزود: اين سالن به وسعت دو هزار متر مربع واقع در بلوار ارم شهر همدان قرار دارد و تاكنون حدود هشت ميليارد ريال براي عمليات اجرايي فاز اول آن هزينه شده و طبق برآورد كارشناسان براي تكميل و تجهيز آن 10 ميليارد ريال اعتبار نياز است.

وي اظهار داشت: هم اينك 700 متر از اين پروژه بزرگ ورزشي احداث شده اما مسوولان سپاه همدان خواستار مشاركت در تكميل طرح هستند و انتظار داريم وزارت ورزش و جوانان، استاندار همدان و فدراسيون تيراندازي در تامين اعتبار مورد نياز حمايت لازم را داشته باشند.

شمسي پور بيان داشت: با تكميل اين سالن، همدان داراي مجهزترين و بزرگترين سالن تيراندازي غرب كشور خواهد شد و مشكل تمرين و مسابقات رشته هاي تيراندازي خفيف و نيمه خفيف هم برطرف مي شود.

رييس هيات تيراندازي همدان خاطرنشان كرد: هم اينك در اين رشته ها داراي ملي پوش و قهرمانان كشوري و آسيايي هستيم و اميدوارم تكميل اين سالن هرچه سريعتر عملي شود.

وي تصريح كرد: متاسفانه ملي پوشان همداني تيراندازي در اين رشته به دليل نبود سالن مجهز و بزرگ به اجبار تمرين آماده سازي خود را در تهران برگزار مي كنند.

وي با بيان اينكه با اقدامات صورت گرفته از سوي مديريت دستگاه ورزش همدان چند سالن تيراندازي در همدان راه اندازي شده است، يادآور شد: با احداث اين سالن بزرگ تيراندازي ديگر دغدغه اي به لحاظ تمرين و مسابقات نداريم و مي توانيم ضمن برگزاري مسابقات جهاني و آسيايي، اردوهاي تيم ملي را در همدان برگزار كنيم.

7520/576