ساري - ايرنا - فرمانده انتظامي بابل از كشف و ضبط هشت كيلو و 200 گرم ترياك از داخل منزل يك نفر قاچاقچي مواد مخدر در اين شهرستان در دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پايگاه اطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران، سرهنگ ' علي فقيه عبدالهي ' گفت: در پي كسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام ' ح- الف ' در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح وسيع و ورود مواد مخدر از استان هاي جنوب شرقي، موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با شناسائي متهم و محل سكونت وي، با هماهنگي مرجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه اين فرد را در منزلش دستگير كردند.

او ادامه داد: ماموران در ادامه با بازرسي از محل سكونت اين فرد موفق شدند، هشت كيلو و 200 گرم ترياك را كه ماهرانه در بسته هاي شيشه اي يك كيلوگرمي در داخل اين منزل جاسازي شده بود، كشف و ضبط كنند.

فرمانده انتظامي بابل با اشاره به اقدامات و فعاليت هاي آن فرماندهي در مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان، از عزم جدي پليس در راستاي شناسائي و دستگيري متهمان به مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ فقيه عبدالهي گفت: همچنين در سال جاري بيش از 213 كيلو و 618 گرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط شد و پنج باند تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح اين شهرستان شناسائي و متلاشي شدند.

وي ادامه داد: در همين ارتباط متهم به مواد مخدر پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي اين منطقه شد.ك/1

609/1654