یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات رسانی مطلوب و مناسب به روستاهای این استان نیازمند مشاركت و همكاری جدی مسوولان و مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلام محمد زارعی روز جمعه در بازدید از مناطق پوله زیلایی بویراحمد افزود: همانگونه كه مسوولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان كهگیلویه و بویراحمد برای ارائه خدمات مناسب به روستاها از هیچ تلاشی دریغ نمی كنند مردم نیز باید با آنان همكاری لازم را داشته باشند.

وی بیان كرد: یكی از اهداف بازدید از روستاهای كهگیلویه و بویراحمد آشنایی هر چه بیشتر و ملموس تر با مشكلات و دیدار چهره به چهره با مردم این مناطق و شنیدن مطالبات و خواسته های به حق آنان است.

زارعی از نمایندگان و مسوولان اجرایی دولت تدبیر و امید در كهگیلویه و بویراحمد كه بازدید از مناطق روستایی محروم را در دستور كار خود قرار داده اند تقدیر و اظهار كرد: تداوم این بازدیدها در رفع مشكلات روستاها كمك شایانی خواهد كرد.

وی ساخت جاده ارتباطی مناسب را از خواسته های اصلی مردم زیلایی به ویژه در روستاهای چاهن و بردپهن دانست و عنوان كرد: با توجه به تاكید استاندار كهگیلویه و بویراحمد مبنی بر رفع این مشكل هشت كیلومتر از جاده روستایی چاهن به زیلایی تا پایان امسال آسفالت خواهد شد.

زارعی ابراز داشت: مشكلات بهداشتی و درمانی روستاهای زیلایی از سایر مطالبات مردم این مناطق است كه باید در اسرع وقت پیگیری و نسبت به تامین نیازهای آنان اقدام شود.

وی با اشاره به اینكه یكی از مشكلات اساسی مردم روستای پوله زیلایی در گذشته نبود آب آشامیدنی سالم بود، افزود: با تلاش متولیان امر به ویژه شركت آبفای روستایی كهگیلویه و بویراحمد این مشكل برطرف شد و مردم این روستا و استاندار از چنین اقدام ارزشمندی ابراز رضایتمندی كردند.

زارعی گفت: هر چند در گذشته اقدامات مطلوبی برای رفع مشكلات مناطق روستایی پوله زیلایی انجام شده ولی به دلیل عمق محرومیت در این روستاها چندان احساس نمی شود و باید خدمات عمرانی و زیربنایی بیشتری به آنان ارائه شود.

وی بیان كرد: زیلایی از دهستان های محروم كهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود كه باید طرح های نیمه تمام موجود در آن با تلاش و همكاری مسوولان اجرایی و مردم این استان تكمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

دهستان پوله زیلایی بویراحمد با 56 روستا و 12 هزار نفر جمعیت در 150 كیلومتری یاسوج مركز كهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار كهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان اجرایی استان از مناطق پوله زیلایی، موشیمی سفلی و بردپهن بازدید و با مردم این مناطق گفت و گو كردند.

7533/671