كاشان – ايرنا – مستند 'از جنس حرير' ساخته هنرمند كاشاني در بخش اقتصاد مقاومتي جشنواره مردمي فيلم عمار به نمايش در مي آيد.

نويسنده و كارگردان مستند از 'جنس حرير' روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا اظهاركرد: اين مستند به مدت 45 دقيقه درباره 'سيد حسن تفضلي' بنيانگذار كارخانه هاي نساجي كاشان و ملقب به پدر صنعت نساجي ايران در بخش مسابقه جشنواره بين المللي عمار پذيرفته شده است.

'محمد ديماسي' افزود: اين مستند به سفارش دانشگاه كاشان ساخته شده و تلاش شده است تا در گفت وگو با نزديكان و اطرافيان تفضلي، وجوه ممتاز و متفاوت شخصيت اين انسان كار‌آفرين، نوع‌دوست، خادم و ارزشمند معرفي شود.

وي تصريح كرد: تفضلي در كاشان به دليل خدمات فراوانش در عرصه هاي كارآفريني، بهداشتي و آموزشي همواره در نزد مردم و علماي اين شهر به عنوان فردي دلسوز و خدمت رسان به جامعه شناخته شده است.

ديماسي گفت: در جشنواره مردمي فيلم عمار 400 فيلم ايراني و 700 فيلم خارجي در هشت بخش مختلف با يكديگر رقابت مي كنند و مستند از جنس حرير در بخش اقتصاد مقاومتي روز سه شنبه در مجتمع سينمايي فلسطين اكران خواهد شد.

نويسنده و كارگردان مستند از جنس حرير خاطرنشان كرد: در ساخت اين مستند 'سيد مجتبي نبوي' به عنوان مديرتصوير برداري، 'جابر ميرزابيگي' صدابردار، 'محسن غفاري' مدير توليد، 'حميدرضا عطارزاده' تدوينگر و صداگذار و شركت رسانه اي 'رويش' بعنوان مجري طرح فعاليت مي كردند.

چهارمين جشنواره مردمي فيلم عمار از سيزدهم دي به مدت يك هفته در سينما فلسطين تهران اكران مي شود و همزمان با اكران فيلم ها در تهران، اكران هاي مردمي نيز در سراسر كشور نيز انجام مي شود.

7565/562/ 1011