تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تاكید بر اینكه هیچ مربی و بازیكنی بر سر استقلال منتی ندارد، گفت: هیچ بازیكنی را به زور نگه نمی داریم.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی در تمرین عصر امروز (سه شنبه) در گفت و گو با خبرنگاران در مورد جدایی احتمالی جواد نكونام از جمع آبی پوشان اظهار كرد: صبح امروز به صورت تلفنی با نكونام صحبت كرده و متوجه شدم در برنامه 90، ساز جدایی را كوك كرده است.

وی افزود: ابتدا باید بگویم كه هیچ بازیكنی سر باشگاه استقلال و هواداران منتی ندارد و این هواداران هستند كه با كمترین درآمد در تمرین ها و بازی ها حاضر می شوند و استقلال متعلق به آنان است.

قلعه نویی اظهار كرد: مربیان و بازیكنان در نهایت پول خود را از باشگاه دریافت می كنند. بزرگان زیادی در استقلال بازی كرده اند اما در نهایت این هواداران هستند كه آبی های پایتخت را سرپا نگه داشته اند.

سرمربی استقلال با ابراز ناراحتی از مطرح شدن بحث جدایی نكونام در برنامه 90 عنوان كرد: این بازیكن كار بچگانه ای انجام داد. چند روز قبل مدیریت باشگاه اعلام كرد نكونام پیشنهاد خارجی دارد و خواستار اعلام نظرم شد.

وی عنوان كرد: فتح الله زاده مخالف جدایی نكونام بود و من نیز اعلام كردم باشگاه خواهان این بازیكن با ما مذاكره كند تا منافع استقلال، بازیكن و شرایط تیم را در نظر گرفته و سپس اظهارنظر كنیم.

وی ادامه داد: این مساله باید درون خانواده حل می شد و من آماتور نیستم كه تیم را به شرایط ایده آل رسانده و در نهایت یكی یكی باعث جدایی نفرات تیم شوم.

قلعه نویی با اشاره به اینكه هیچ بازیكنی را نمی توان به زور در استقلال نگه داشت، گفت: مخالف رفتن پژمان منتطری بودم اما وی تیم را ترك كرد و در مورد نكونام نیز همین مساله صدق می كند اما انتقال باید طبق روال باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینكه فتح الله زاده اعلام كرد كه در این بین فردی در حال مشكل سازی برای استقلال است، اظهار كرد: اصلا چنین مساله ای صحت ندارد و نباید به آن

ورود كنیم.

سرمربی استقلال در خصوص آخرین شرایط آرش برهانی گفت: مربی قدرت اخراج بازیكن را ندارد و ما برهانی را در اختیار كمیته انضباطی قرار داده ایم تا در مورد رفتارش تصمیم گیری كند. برهانی هم اكنون به صورت انفرادی تمرین می كند تا باشگاه در این مورد اظهارنظر كند.

وی در خصوص انتشار خبر قلیان كشیدن بازیكنان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در اردوی جزیره كیش گفت: سرپرست و كادر فنی باید از بازیكنان خود مواظبت كنند اما معتقدم این مساله نباید رسانه ای می شد.

قلعه نویی در خصوص بازی این تیم با استقلال خوزستان عنوان كرد: این تیم، فوتبال را به خوبی ارایه می دهد و در دیدار رفت نیز با فوتبالی تاكتیكی بر ما غلبه كرد.

سرمربی آبی پوشان در خصوص شهرآورد تهران نیز تصریح كرد: ما هفته به هفته پیش می رویم و هم اكنون زود است كه در مورد پرسپولیس صحبت كنیم.

ورزشی (3). ** 3783 ** 7537 ** 1589