سنندج- ايرنا - شهردار سنندج گفت: بيشتر مشكلات و معضلات اين شهر مربوط به نواحي منفصل شهري است و رفع اين معضلات نيازمند تعامل و همكاري تمامي دستگاه هاي خدمات رسان و ساكنان اين نواحي است.

به گزارش ايرنا، كامياب شادمان شامگاه دوشنبه در آيين معارفه مدير ناحيه منفصل شهري حسن آباد سنندج افزود: يكي از مهم ترين مشكلات نواحي منفصل شهري، بحث قولنامه اي بودن زمين ها است و همين امر مانع از صدور مجوز براي ساخت و ساز از سوي شهرداري شده و شهروندان هم به ناچار به ساخت و ساز غير قانوني در اين نواحي اقدام مي كنند.

وي با تاكيد بر انتصاب مديران با تجربه در نواحي منفصل شهري گفت: اميد مي رود اين مديران با استفاده از تجربيات خود بتوانند اقدامات اساسي در جهت رفع مشكلات و معضلات اين نواحي انجام دهند.

شهردار سنندج در ادامه اين آيين ضمن تقدير از زحمات كيومرث محمدي، مرتضي سنندجي را به عنوان مدير ناحيه منفصل شهري حسن آباد منصوب كرد.

مرتضي سنندجي داراي مدرك كارشناسي عمران است و از سوابق كاري وي مي توان به كارشناس فني و شهرسازي مناطق سه گانه، مدير عمران شهرداري منطقه يك، رييس هيات اسكيت، شهردار ديواندره، مدير پروژه ميدان امام رضا (ع) و مدير ناحيه منفصل شهري نايسر نام برد.ك/2

7348/533