رشت - ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي سياهكل از دستگيري سارق احشام در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ 'رمضانعلي پورقاسم' عصر سه شنبه به خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اكيپ هاي عملياتي پليس اين شهرستان در پي وقوع سرقت احشام، رسيدگي به اين موضوع را در دستور كار قرار داده و سرنخي از سارقان به دست آوردند.

وي بيان داشت: اكيپ هاي عملياتي پليس، سارقان را در حين حمل گاو سرقتي در صندوق عقب يك دستگاه خودروي پيكان سواري غافلگير و دستگير كردند.

فرمانده انتظامي سياهكل ادامه داد: متهمان كه دو نفر مي باشند و به سختي گاو را در داخل صندوق مخفي كرده بودند، در تحقيقات پليسي به بزه ارتكابي خود اعتراف كردند و با تشكيل پرونده و طي مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

شهرستان سياهكل در شرق استان گيلان واقع است.

فرمانده انتظامي رشت نيز از كشف يك دستگاه پرايد سرقتي و دستگيري سارق حرفه اي داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ 'رحيم شعباني' به خبرنگار ايرنا گفت: ماموران كلانتري اين شهرستان روز گذشته در بررسي گزارش مردمي موفق به كشف يك دستگاه خودروي سرقتي پرايد از يك منزل مسكوني شده و سه نفر را در اين رابطه دستگير كردند.

وي بيان داشت: پس از انجام تحقيقات از متهمان دستگير شده، يكي از آنها به 21 فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان رشت اعتراف كرد.

سرهنگ شعباني از آمادگي پليس براي مقابله با ناهنجاري ها و رسيدگي دقيق به گزارش مردمي خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع حركت مشكوك موارد را با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.ك/3

7295/695