قروه - ايرنا - امام جمعه اهل سنت قروه گفت: دين اسلام دين برتر در ميان ساير اديان الهي است و نسبت به ساير اديان از جامعيت كاملتري برخوردار است.

به گزارش ايرنا، ماموستا يدالله محمدي روز پنجشنبه در مراسم جشن انقلاب كه با حضور پرشور مردم روستاي نبي آباد و مسوولين شهرستان قروه برگزار شد افزود: انقلاب اسلامي ايران به جهت تحقق اهدافي مقدس صورت گرفت اهدافي كه تماما معنوي و ارزشي و منطبق بر ارزش ها و تعاليم شريعت پاك نبوي اسلامي بودند.

وي اظهار كرد: عمود خيمه انقلاب ولايت فقيه است و مردم ايران اسلامي با حضور پرشور خود در تمامي صحنه هاي انقلاب به همه جهانيان ثابت كردند كه در هر شرايطي پشتيبان ولايت فقيه هستند.

وي با اشاره به اهميت رعايت حقوق حيوانات در اسلام گفت: اسلام دين مهرباني است و اين مهرباني نه براي انسان با انسان بلكه انسان در برابر حيوانات نيز بايد رفتار صحيح داشته باشد.

امام جمعه اهل سنت قروه افزود: هدف و برنامه اسلام واقعي، ايجاد صلح و آرامش در جهان هستي است و براي رسيدن به اين منظور انسان ها را به اتحاد و اخوت بيشتر در ميان يكديگر سفارش و توصيه مي كند.

وي افزود: دين اسلام با برنامه كامل و جامعي كه برگرفته از دستورات خداوند متعال است براي سعادت و كمال بشريت ظهور كرده است و در اين راه، انسان ها را از هرگونه تبعيض، اختلاف، جنگ، فتنه، تفرقه و ايجاد تفاوت بين زن و مرد نهي مي كند.ك/2

7345/533