كرمانشاه - ايرنا - مديرعامل جمعيت هلال احمر استان كرمانشاه گفت: نيروهاي جمعيت هلال احمر استان براي خدمت به مردم همه توان خود را به كار مي گيرند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'عادل شفيعي' روز يكشنبه در نشست مشترك با مسوولان دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه افزود: وظايف امداد و نجات در سوانح و دارو و درمان در جمعيت هلال احمر به عنوان قانون و در اساسنامه سازمان مطرح شده است كه تمام سعي خود را براي انجام اين وظيفه به كار گرفته و مي گيريم.

وي اظهار داشت: نقش محوري دارو و درمان در كشور به عهده وزارت بهداشت و دانشگاه هاي علوم پزشكي است كه البته ما نيز تحت نظارت دانشگاه در اين زمينه وظايفي را بر عهده گرفته ايم.

شفيعي افزود: وحدت رويه خوبي در استان نسبت به راه اندازي كلينيك هاي تخصصي دولتي و خصوصي وجود دارد كه اين مهم با همكاري دانشگاه علوم پزشكي و نظارت مسوولان اين دانشگاه امكانپذير شده است.

وي با تاكيد بر لزوم همكاري دستگاه هاي مرتبط در بحث دارو و درمان براي خدمت به مردم استان، گفت: از همكاري دانشگاه علوم پزشكي در اين زمينه استقبال مي كنيم.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان كرمانشاه افزود: هلال احمر نيز امكانات و ساختمان هاي مورد نياز دانشگاه علوم پزشكي را در حد توان در اختيار قرار مي دهد.

7456/567