ساري – ايرنا – استاندار مازندران گفت : راه اندازي مجمع خيرين ورزشيار مازندران با هدف استفاده حدكثري از ظرفيت علاقمندان به توسعه ورزش در استان ضروري است .

به گزارش خبرنگار ايرنا ' ربيع فلاح ' كه شامگاه پنجشنبه به همراه معاونين استانداري و مديبركل ورزش و جوانان مازندران در منزل استاد ' امامعلي حبيبي ' قهرمان پرآوازه كشتي جهان حضور يافته بود اظهار كرد : يكي از مشكلات اصلي رشته هاي ورزشي به خصوص ورزش كشتي ، كمبود اعتبارات و بودجه است كه موجب كندي در اجراي برنامه هاي توسعه اي آن شده است .

وي بيان كرد : در مازندران علاقمندان فراواني هستند كه حاضر به مساعدت مالي به ورزش بوده و از توان خود براي پيشبرد برنامه هاي حوزه قهرماني هزينه مي كنند كه لازمه بهره مندي از اين ظرفيت ، راه اندازي مجمع خيرين ورزشي است .

استاندار مازندران افزود : دولت تدبير و اميد نيز آمادگي دارد همه گونه حمايت مادي و معنوي را از ورزش استان و بويژه رشته پرطرفدار و جذاب كشتي داشته باشد.

فلاح ادامه داد : يكي ديگر از راه حل هاي برطرف شدن مشكلات و كمبودهاي مالي ورزش استان ، ايجاد بنگاه هاي اقتصادي حامي ورزش است كه اجراي آن بايد در دستور كار متوليان ورزش قرار بگيرد .

وي به قهرماني هاي امامعلي حبيبي اشاره كرد و گفت : مربيان كشتي مازندران بايد فنون بكر و اختصاصي استاد حبيبي را به شيوه هاي جديد و مدرن در بين نسل امروزي كشتي آموزش دهند تا در آينده شاهد رشد و توسعه فني و تكنيكي كشتي گيران استان باشيم.

استاندار مازندران با تجليل از دلاوريها و مدال آوري ها ارزنده اين قهرمان اسطوره اي ، از استاد حبيبي به عنوان يك قهرمان و پهلوان ارزشمند و با اخلاق و الگويي براي قهرمانان و جوانان امروزي ياد كرد.ك/3

7331/402