خميني شهر- اصفهان- ايرنا – دومين همايش تجليل از 70 نفر از قهرمانان و مدال آوران ورزشي شهرستان خميني شهر، در محل سالن بصيرت شهرداري خميني شهر برگزار شد.

به گزارش ايرنا، رييس اداره ورزش و جوانان خميني شهر روز جمعه در اين مراسم اظهار كرد: قهرمانان ورزشي پرچمدار و سفيران شهرستان، استان و كشورمان در مسابقات ملي و جهاني هستند.

' جواد محمدي' افزود: در شهرستان خميني شهر بالغ بر 14 هزار نفر ورزشكار فعال وجود دارد و طبق آخرين آمار اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان، اين شهرستان بيشترين ورزشكار سازمان يافته را بعد از شهر اصفهان دارد.

وي با بيان اينكه مسئولين شهرستان حمايت خيلي خوب از قهرمانان و مدال آوران و هيات ورزشي مي كنند، گفت: در خميني شهر بيش از 400 نفر قهرمان و ورزشكار ملي پوش كشوري فعال هستند كه تعدادي زيادي از آنها در مسابقات مختلف ورزشي رتبه جهاني كسب كرده اند.

وي در باره اقدامات عمراني گفت: اتمام پروژه نيمه كاره زمين چمن ورزشي مجموعه قدس با مشاركت شهرداري و خيرين ورزش يار مهمترين اقدام عمراني ورزشي شهرستان در سال جاري خواهد بود.

به گزارش ايرنا، در اين همايش شهرستاني از قهرمانان و مدال آوران جهاني و ملي خميني شهر با حضور مسئولين شهر تجليل و نشان يابود به آنها اهدا شد.

پ/7145/ 607