شهركرد- ايرنا- فرماندار شهرستان بن چهارمحال و بختياري ، غرق شدن يك جوان 27ساله در گرداب بن را تاييد كرد.

منابع محلي و اهالي شهر بن چهارشنبه شب اعلام كردند يك شهروند اين شهرستان در گرداب بن به دليل آشنا نبودن با فنون ورزش شنا غرق شده است.

'كمال اكبريان چالشتري ' روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود:اين جوان 27ساله از اهالي همين شهرستان بود كه عصر چهارشنبه به دليل آشنا نبودن به ورزش شنا در اين گرداب غرق شد.

به گفته وي،اين جوان 'حبيب الله علي بيگي' از اهالي همين منطقه بود كه به دليل شنا كردن در اين گرداب ،با وجود نصب تابلوهاي هشدار دهنده متاسفانه در گرداب غرق شد.

وي افزود: ماموران انتظامي حاضر در محل حادثه، با سازمان‌هاي مربوطه هماهنگي هاي لازم را انجام داده و شخص گرفتار در گرداب را با كمك سازمان امداد و نجات هلال احمر و اكيپ هاي مردمي پس از دو ساعت از آب بيرون آوردند اند با وجود همه تلاش ها اين جوان جان خود را از دست داد.

اكبريان با تاكيد بر توجه اهالي منطقه و گردشگران نسبت به علايم هشدار دهندهد ،افزود: عدم توانايي فرد در شنا كردن باعث غرق شدن وي در گرداب شده است.

به گزارش ايرنا،گرداب بن در 23 كيلومتري شهركرد مركز استان چهارمحال و بختياري در كنار كوهي واقع شده كه از زير كوه آب بيرون مي آيد و آب، گردابي تشكيل داده كه آب مورد استفاده كشاورزان قرار مي گيرد.

7360/7359