مهاباد - امام جمعه مهاباد گفت: مسوولان بايد فرمايشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه و محور همه برنامه ها و امور خود قرار دهند.

به گزارش ايرنا، ماموستا ملاقادر سهرابي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مهاباد با اشاره به رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب در جمع كارگزاران نظام افزود: مسوولان بايد با توجه به فرمايشات معظم له متعهدانه و با جديت وارد ميدان شده و تمام سعي و تلاش خود را براي عمل به آن بكار گيرند.

وي يادآور شد: مسوولان براي پويايي كشور و حل مشكلات مردم بايد به راهكارهاي رهبر معظم انقلاب توجه مضاعف داشته باشند زيرا دشمنان نظام تلاش دارند تا با ترفندهاي مختلف ملت ايران را گمراه كنند ولي اين ملت همواره گوش به فرمان رهبري بوده و رهنمودهاي معظم له را نصب العين تمام برنامه هاي خود قرار مي دهند.

ماموستا سهرابي با تاكيد بر خدمت بيشتر مسوولان به مردم گفت: مردم ايران اسلامي مردمي هستند كه در تمام صحنه هاي انقلاب و نظام شبانه روز براي اقتدار ايران اسلامي حضور داشته اند از اين رو اين ملت استحقاق همه نوع خدمتي را داشته و مسوولان نيز بايد با تمام توان به آنان خدمت كنند.

وي با بيان اينكه همه خدمتگزاران نظام در برابر خدا مسوول هستند گفت: هيچ مسوولي حق ندارد از وظايفي كه بر عهده وي نهاده اند به بهانه هاي مختلف شانه خالي كند.

امام جمعه مهاباد در بخش ديگري از خطبه ها با محكوم كردن جنايات اخير رژيم صهيونيستي عليه مردم مظلوم فلسطين گفت: با وجود اين همه ددمنشي و جنايت اين رژيم منفور عليه فلسطينيان، امريكا و كشورهاي اروپايي از اين حملات پشتيباني كرده اند.

وي مجامع و سازمان هاي بين المللي حقوق بشر را دروغين عنوان كرد و افزود: اين مجامع در برابر اين جنايات وحشيانه چشم هاي خود را بسته و خود را به خواب زده اند.

ماموستا سهرابي يادآور شد: سازمان ها و مجامع بين المللي در قبال تلف شدن پرندگان در مناطق مختلف جهان از خود عكس العمل نشان داده و دست به اقدامات مختلف مي زنند ولي حاضر نيستند در قبال كشتار مسلمانان در مناطق مختلف جهان از جمله فلسطين، ميانمار، سوريه و عراق حتي يك بيانيه صادر كنند.

وي همچنين با انتقاد از سكوت رهبران كشورهاي اسلامي در قبال اين جنايات خواستار وحدت و همبستگي كشورهاي اسلامي براي مقابله با توطئه هاي مختلف دشمنان شد.

584/581