تهران - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جنایات ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: این رژیم با استفاده از شرایط موجود و بحرانی منطقه، دست به اقدامات جنایتكارانه علیه مردم مسلمان و روزه دار فلسطین زده و مقاومت مردم غزه این رژیم را از پا در می آورد.

به گزارش روز دوشنبه اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان» كه در جمع كاركنان این وزارتخانه سخن می گفت، افزود: متأسفانه سكوت كشورهای اسلامی و نظاره گری بیطرفانه آنها نسبت به غصب، اشغال، تجاوز و آدمكشی این رژیم غاصب باعث جری شدن و تداوم این نوع اقدامات شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تعجب از آنجاست كه كشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر كه حتی دامنه اقدامات خود را به دفاع از حیوانات نیز تسری داده و می دهند چگونه از این جنایت های ضد بشری حمایت می كنند.

وی تأكید كرد: یقیناً انتفاضه مردم فلسطین و مقاومت آنها در قبال این تجاوزات، روسیاهی را برای حامیان این رژیم و شكست خفت بار را برای متجاوزان به دنبال دارد.

وزیر دفاع در ادامه افزود: در شرایط فعلی، رژیم صهیونیستی و گروه تكفیری- بعثی- صهیونیستی داعش در یك اقدام هماهنگ و هدایت شده علیه ملت ها و دولت های سوریه، عراق و فلسطین به راه افتاده اند و با آدمكشی و شعله ور كردن جنگ، منطقه را به سمت بحرانی عمیق سوق داده اند.

سردار دهقان، راه نجات ملت فلسطین و قدس شریف را مقاومت دانست و گفت: یقیناً دنیای اسلام به پیام امام (ره) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان «روز قدس» پاسخ خواهند داد و ضمن محكوم كردن جنایات رژیم جنایتكار صهیونیستی ، حمایت و پشتیبانی خود را از مقاومت مردم فلسطین اعلام خواهند كرد.

وزیر دفاع تأكید كرد: خون به ناحق ریخته شده بیگناهان از كودكان، زنان و مردان گریبان جنایتكاران را خواهد گرفت و بزودی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده تاكنون بیش از 160 نفر از جمله شماری از زنان و كودكان غزه تحت محاصره در جریان بمباران و موشك باران این منطقه از سوی رژیم صهیونیستی شهید شده اند.

اجتمام(1)**7029**1436