تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

دزفول - ایرنا - مدیر امور بهره برداری توزیع برق دزفول گفت: توفان و تند باد سه شنبه شب به بیش از 90 درصد شبكه توزیع برق این شهرستان خسارت وارد كرده است.

' محسن پیام فر' روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 34 پایه برق فشار متوسط در مناطق گاومیش آباد غربی، سنجر،جنوب و شمال دزفول براثر تند باد شكست.

وی گفت: تعدادی از این پایه ها با كمك گروه های توزیع برق شهرهای آبادان، گتوند و شوش تعمیر و وارد مدار شده است اما 31 پایه برق در مسیر جاده جاته، سنجر همچنان در دست تعمیر است و به همین دلیل برق مناطق مذكور قطع است.

پیام فر افزود: پیش بینی می شود كه با تلاش كاركنان مدیریت توزیع برق دزفول تا ساعت 15 امروز مشكل قطعی برق این مناطق برطرف شود ضمن اینكه این مشكل دیگر نقاط دزفول نیز رفع شده است.

وی ضمن قدردانی از همكاری كاركنان شهرداری و اداره آب و فاضلاب این شهرستان در تامین امكانات لازم برای تعمیر شبكه برق دزفول گفت: حجم خسارت وارده به شبكه برق دزفول در دست بررسی است.

سرپرست جهاد كشاورزی دزفول نیز از خسارت وارده به بخش كشاورزی این شهرستان بر اثر تندباد شب گذشته خبر داد و گفت: توفان به تاسیسات و سازه های كشاورزی و دامداری دزفول خسارت جدی وارد كرده است.

' احمد زارعی ' افزود: باغات مركبات و تاسیسات گلخانه ای دزفول نیز بر اثر توفان خسارت دیده كه به دلیل حجم گسترده خسارت وارده، كارشناسان مدیریت جهاد كشاورزی شهرستان با همكاری شوراهای روستایی، بخشداری ها و مددكاران روستایی در حال بررسی میزان دقیق خسارت می باشند.

وزش تندباد با سرعت حدود 100 كیلومتر در ساعت در شمال خوزستان، دو كشته و تعدادی مصدوم در شهرهای دزفول و اندیمشك بر جای گذاشت.

538/7278/648