آبادان - ايرنا - سرپرست تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت آبادان عزم خود را براي صعود به ليگ برتر جزم كرده است ولي براي رسيدن به اين مهم كار سختي در پيش دارد.

'احمد پارو' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تمرينات تيم با جذب بازيكنان مورد نظر كادر فني به صورت جدي تري پيگيري مي شوند و اكنون تيم به آمادگي نسبي رسيده است.

وي اظهار كرد: امسال با جذب بازيكنان با كيفيت يكي از مدعيان صعود به ليگ برتر هستيم ولي بدليل رقابت نزديك تيم ها براي صعود به اين ليگ قطعا راه سختي در پيش داريم.

سرپرست تيم فوتبال صنعت نفت آبادان خواستار حمايت مسوولان و هواداران آباداني شد و افزود: تماشاگران سرمايه اصلي صنعت نفت و فوتبال آبادان مي باشند و قطعا براي صعود به ليگ برتر به حمايت آنان و همچنين مسوولان نياز داريم.

وي برگزاري اردوي آماده سازي صنعت نفت آبادان در بروجرد را يادآور شد و گفت: اين اردو با توجه به شرايط آب و هوايي مناسب بروجرد، دوازدهم شهريورماه در اين شهر برگزار مي شود.

سرپرست تيم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه كرد: كمپ تمريني شهرستان بروجرد داراي امكانات مهم و خوبي است و ما در اين كمپ روزانه دو نوبت تمرين خواهيم كرد.

وي در خصوص برگزاري ديدارهاي تداركاتي در بروجرد گفت: كادر فني در اين اردو برگزاري چهار ديدار تداركاتي با تيم هاي تهراني و لرستاني را تدارك ديده است تا بازيكنان از اين طريق به هماهنگي لازم دست يابند.

آيين قرعه كشي مسابقات ليگ دسته يك فوتبال باشگاه هاي ايران 15 شهريور ماه برگزار مي شود.

رقابت هاي اين ليگ 12 مهرماه آغاز مي شوند.

7104/7279