تبريز - ايرنا- كارشناس و مربي فوتبال كشور گفت: عملكرد رسول خطيبي در تراكتورسازي تاكنون عالي بوده و اگر همين روند نتيجه گيري ادامه يابد، شايد قهرماني ليگ برتر دور از دسترس نباشد.

كاظم محمودي روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، افزود: با گذشت هشت هفته از ليگ برتر تراكتورسازي توانسته نظم تيمي خود را به حريفان ديكته كند و هماهنگي خوبي در تمامي خطوط ايجاد شده كه بر اساس همين ويژگي تاكنون در امتيازگيري موفق عمل كرده است.

وي با بيان اينكه امسال تراكتورسازي تيمي دونده، با انگيزه و جوان است كه در برابر تمامي حريفان با هدف پيروزي به ميدان مي رود، اظهار كرد: اين تيم كه از سه سال پيش شخصيت قهرماني پيدا كرده است، امسال مي تواند با تداوم امتيازگيري به اين مهم نائل شود.

محمودي ادامه داد: در حال حاضر رقباي تراكتورسازي با نگرش مدعي قهرماني به مصاف اين تيم مي روند كه همين امر باعث چند برابر شدن انگيزه در ميان بازيكنان تراكتور مي شود.

وي، تنوع تاكتيكي را از ضرورت هاي مهم تراكتورسازي در بازي هاي آينده دانست و گفت: كادر فني اين تيم بايد در اين زمينه كار كند تا تراكتورسازي تا حدودي از تكيه بر تاكتيك هاي فردي جدا شود چراكه نگاه صرف به حركت هاي انفرادي نفراتي همچون ادينهو و نريمان جهان مي تواند در بازي هاي آينده مشكل ساز شود.

محمودي اضافه كرد: اگر روند تكيه بر نفرات خاص در تراكتورسازي ادامه يابد شايد در بازي هايي كه حريفان به دفاع چند لايه روي بياورند و شناختي كه از ستاره هاي اين تيم پيدا مي كنند، مشكل ساز شود.

مربي سابق تراكتورسازي، درباره درخشش محسن دلير در اين تيم و عدم استفاده كادر فني پارسال از اين بازيكن، گفت: اين مهاجم بومي تراكتورسازي امسال برخلاف فصل گذشته از نظر روحي و رواني متحول شده و يكي از بازيكنان بسيار تاثيرگذار تيم است.

محمودي اضافه كرد: فصل گذشته دلير چند نوبت دچار مصدوميت شد و به دليل بازي نكردن از نظر روحي نيز افت شديدي داشت كه امسال خطيبي با اعتقادي كه به اين مهاجم دارد توانسته مشكلات روحي و رواني وي را برطرف كند.

وي ، از دلير به عنوان يكي از بازيكنان بااخلاق و پرتلاش فوتبال تبريز ياد كرد كه اگر از نظر روحي در اوج باشد توانائي هاي فني اش نيز به مرتب افزايش پيدا مي كند.

7236/245