عضو حزب الله: اتحادیه اروپا برای حفظ منافقین در عراق تلاش می کند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/15 سیاسی.ایران.منافقین بیروت- نماینده پیشین لبنان و از سران حزب الله اظهار داشت، تصمیم اتحادیه اروپا به حذف نام گروهک منافقین از فهرست تروریسم، تلاشی برای منع از بین رفتن آن و همچنین خارج نکردن اعضای آن از خاک عراق است.
محمد یاغی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت ، اقدام اتحادیه اروپا، در پاسخ به موضعگیری رسمی عراق مبنی بر دور کردن اعضای این سازمان تروریستی از خاک عراق و تحویل دادن برخی از آنان به جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود، گذشته سازمان منافقین، پر از جنایت است و تصمیم اروپا، حقیقت و تاریخ آن را از بین نمی برد زیرا صحنه های تخریب، جنایت، کشتار و تروریسم این سازمان، در ذهن ملت ایران و همه ملتهای آزاد جهان باقی است.
یاغی اظهار داشت، سازمان منافقین، ارتباط قوی با دستگاههای اطلاعاتی غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد و با دستور این دستگاهها و بر اساس منافع دولت آمریکا فعالیت می کند.
وی اضافه کرد، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، سازمان تروریستی منافقین، نقش مشکوکی را اجرا می کند و دست به جنایتهای خونبار و تروریستی بسیاری علیه سران جمهوری اسلامی و فرزندان ملت ایران زده و زیانهای زیادی را به ملت و موسسات ایران وارد کرده تا طرح آمریکا را که انقلاب اسلامی را به ویژه در سالهای اول انقلاب هدف قرار داده بود، نجات دهد.
نماینده پیشین مجلس لبنان در پاسخ به پرسشی گفت، تصمیم اروپا، پوششی برای همه سازمانهای تروریستی و اقدامهای آنها و تشویق به جنایت کشتار و انفجار است و به رشد و گسترش جنبشهای تروریستی کمک می کند.
وی گفت ، اتحادیه اروپا، مسوولیت کامل پیامدهای حذف نام گروهک منافقین را از لیست سازمان های تروریستی بر عهده خواهد داشت .
خاورم **2086 2087 265 شماره 157 ساعت 15:03 تمام