تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲

اهواز- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شايد كي روش به دليل خواب آلودگي، پيش از پايان بازي ما مقابل استقلال ورزشگاه را ترك كرد.

به گزارش ايرنا، تيم فولاد در هفته نهم ليگ برتر با نتيجه يك بر صفر استقلال را در ورزشگاه آزادي شكست داد.

كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان اين بازي را از نزديك تماشا مي كرد اما در اواخر مسابقه ترجيح داد ورزشگاه را ترك كند و منتظر پايان ديدار نماند.

دراگان اسكوچيچ سرمربي فولاد در نشست خبري پس از پايان مسابقه درباره اين موضوع گفت: نمي توانم درباره وضعيت فيزيولوژيك كي روش حرفي بزنم اما شايد به دليل نزديكي به ساعت نه دچار خواب آلودگي شده بود. به نظر من بازي خوبي بود و تماشاي آن براي هواداران لذت بخش بود.

وي درباره مسابقه فولاد مقابل استقلال گفت: از كسب اين سه امتياز خيلي راضي هستم و به بازيكنان خودم تبريك مي گويم. از نحوه بازي تيمم در نيمه اول راضي نبودم و احساس كردم بازيكنان به تيم حريف خيلي احترام مي گذارند.

اسكوچيچ افزود: در نيمه دوم ريسك كرديم و حملاتي انجام داديم. اگرچه اين حملات برايمان خطرناك بود چون امكان داشت در ضد حمله دچار مشكل شويم.

وي خاطرنشان كرد: پس از دو بازي كه نتوانستيم نتايج خوبي به دست بياوريم، با دو پيروزي در دو هفته اخير به آرامش رسيديم. به نقاط ضعف تيم خود آگاهي داريم و بايد هرچه سريعتر آنها را برطرف كنيم.

سرمربي تيم فوتبال فولاد در پاسخ به اين سوال كه آيا از بازيكنان خود خواسته بوديد در اين مسابقه وقت كشي كنند؟ گفت: نه شخصيت من و نه بازيكنان من اجازه اين كار را نمي دهد و اين مسئله فقط نظر شماست. مطمئن باشيد هيچگاه از بازيكنانم نمي خواهم وقت كشي كنند و از آنها مي خواهم زودتر از روي زمين بلند شوند زيرا اين مسئله بيشتر اعصاب من را به هم مي ريزد تا هواداران استقلال.

551