تهران بزرگ - ايرنا - مدير روابط عمومي گروه موسيقي رستاك از حضور اين گروه به عنوان نماينده موسيقي ايران در جشنواره جهاني موسيقي با عنوان 'تنوّع فرهنگي 'در ورشوي لهستان خبر داد.

سپهر سعادتي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: جشنواره تنوّع فرهنگي از سال 2005 ميلادي آغاز شده و در اين مدت جاي خود را به عنوان فستيوالي جهاني در ميان مخاطبان باز كرده است.

وي اظهار داشت: اين جشنواره يكي از معتبرترين فستيوال هاي اروپاي شرقي است كه از زمان آغاز تا كنون ، گروه هايي از 60 كشور جهان آن حضور داشته و به اجراي برنامه پرداختند.

سعادتي افزود: رويكرد مسوولان و برگزار كنندگان اين جشنواره، آشنايي مردم با موسيقي هاي مختلف جهان مي باشد.

وي بيان داشت : گروه رستاك در اين فستيوال قطعاتي منتخب از دو آلبوم منتشر شده با نام هاي همۀ اقوام من و سرناي نوروز را براي مخاطبان، اجرا خواهد كرد.

وي گفت: گروه رستاك پيش از اين نيز با حضور در جشنواره هاي متعددي از جمله جشنواره هايي چون گرجستان و تركيه به عنوان نماينده موسيقي قومي ايراني به اجراي برنامه پرداخته است.

لازم به ذكر است گروه رستاك، در قالب يك گروه چهارده نفره، صبح فردا (جمعه) براي شركت در اين جشنواره عازم ورشو شده و روز شنبه، ششم مهر ماه به اجراي برنامه خواهند پرداخت.

تهرام/7254/1348