يزد - ايرنا - نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي گفت: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت و شهادت يك ملت در برابر دشمن و يك جنگ نابرابر است.

به گزارش ايرنا، 'محمدصالح جوكار' در سخنراني پيش از خطبه نماز جمعه شهر مهريز افزود: ملت ايران و رزمندگان جان بركف با تكيه بر خدا و با ايمان قوي و ولايتمداري بر دشمنان پيروز شدند.

وي ادامه داد: دشمنان با همه قوا و با حمايت هاي گسترده مخالفان انقلاب اسلامي براي خاموش كردن نور خدا و نظام ما وارد جنگ شدند ولي به حول و قوه الهي و با مقاومت و ايستادگي شكست خوردند.

نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: آنچه امروز در سطح منطقه و جهان شاهد آن هستيم همان تاسي مردم غزه و فلسطين به انقلاب اسلامي و شكست غاصبان صهيونيستي است.

جوكار خاطرنشان كرد: داعش در عراق و سوريه و سفلي ها و تكفيري ها در جاهاي ديگر با ايستادگي و مقاومت امت اسلام در حال نابودي و اضمحلال كامل هستند و اين به بركت همان روحيه ايمان و جهاد در راه خدااست.

وي اضافه كرد: ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس با قدرت ايمان، با ولايتمداري و با اتكا به درون و انسجام و همدلي خود رژيم صدام و حاميان جهاني و منطقه را با قدرت شكست داد.

اين نماينده مجلس گفت: در زمان كنوني بايد همان روحيه ايثار و جانفشاني در بين آحاد مردم و بخصوص جوانان كشور بيش از گذشته افزايش يابد.

جوكار افزود: براي رسيدن به اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي بايد روحيه ايثار و فداكاري همانند دوران دفاع مقدس در بين مردم و بخصوص مسوولان و مديران اجرايي موج بزند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: كشورهاي غربي و بخصوص آمريكا و انگليس دم از مقابله با داعش و تروريست ها مي زنند در حالي كه خود دست پرورده جنايتكاران در طول تاريخ بشريت هستند.

وي اعلام كرد: ملت ايران داراي بيش از 17 هزار شهيد ترور است و لذا اين خود گوياي دروغگويي دشمنان اسلام و ماهيت زشت استكبار و هم پيمانانش را به خوبي نشان مي دهد.

نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي گفت: دشمنان ملت ايران اتئلاف ضد داعش درست مي كنند در حالي كه خود اين گروهك تروريستي را ابتدا بوجود آورده و حمايت كرده اند.

وي افزود: بايد هماند دفاع مقدس روي پاي خود بايستيم و تسليم دشمنان نشويم و با قدرت ايمان ، با قدرت درون و با همدلي ولايتمداري و بصيرت اهداف متعالي انقلاب اسلامي را پيگيري كنيم. ك2

7541/616