تهران بزرگ - ایرنا - شورای تبیین موضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای از سخنان رییس جمهور آرژانتین در دفاع از مردم مظلوم غزه تقدیر كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شورای تبیین موضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران در این بیانیه با تشكر از سخنان ارزشمند رییس جمهور آرژانتین خانم كریستینا فرناندتر كرچنر خطاب به ایشان اعلام كرد: سخنان آزاد اندیشانه شما در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مقابل زر و زور و تزویر كشورهای قلدرمابی، چون امریكا و تغییر سیاست های منافقانه آن در برخورد با تروریست ها و حمایت شما از مردم مظلوم فلسطین مبنی بر تشكیل دولت مستقل فلسطین و بر ملا نمودن سیاست مزورانه امریكا در مسلح كردن گروه های تروریستی چون القاعده و داعش جای تشكردارد.

در ادامه این بیانیه می افزاید: این حركت زیبنده خرسندی برای ما دانشجویان كشور ایران كه همواره خود قربانی سیاست های زورگویانه ی این كشورها در طول تاریخ بوده ایم داشت.

در پایان این بیانیه آمده است: اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران به نمایندگی از سی هزار دانشجوی عضو این تشكل ضمن آرزوی موفقیت برای شما امیدوار است همواره به دور از تاثیرپذیری رسانه ای این كشورها بر مواضع مستقلانه خود باقی مانده تا رضایت خداوند و شادی حضرت مسیح را به دنبال داشته باشد.

تهرام564/1699