اينچئون - ايرنا - سرمربي تيم ملي وزنه برداري جانبازان و معلولان ايران از موفقيت دو وزنه بردار ايران در دسته منهاي 59 كيلوگرم ابراز خرسندي كرد و گفت: به اهدافمان در اين دسته از مسابقات وزنه برداري بازي هاي پاراآسيايي رسيديم.

احمد دلجوان قدرتي در گفت و گو با خبرنگار اعزامي ايرنا به اينچئون، گفت:‌قبل از آغاز بازي ها هدفگذاري ما اين بود كه هم جعفري و هم محمدي صاحب مدال شوند كه اين اتفاق رخ داد و علاوه بر آن ركورد آسيا نيز از سوي جعفري شكسته شد.

دلجوان اضافه كرد:‌ رقابت سختي بود اما حريفان ايران به ويژه عراق در انتخاب وزنه دچار اشتباه شدند، با اين حال جعفري و محمدي با قدرت كارشان را ادامه دادند و طلا و نقره گرفتند.

وي افزود: ‌زماني كه ديدم جعفري به خوبي وزنه ها را بالاي سر مي برد از او خواستم ركورد آسيا را نيز بشكند كه خوشبختانه اين كار نيز به خوبي محقق شد.

اين سرمربي با بيان اينكه 29 كشور در مسابقات وزنه برداري بازي هاي پاراآسيايي شركت كرده اند،گفت: ‌تك چهره هاي زيادي در اين مسابقات حضور دارند و اين موضوع كار نمايندگان ايران را خيلي سخت مي كند اما به دنبال موفقيت هستيم و تمام تلاش مان را براي كسب موفقيت خواهيم كرد.

ورزشي (3)1828**9144**1379