شيراز - ايرنا- تيم بسكتبال با ويلچر جانبازان فارس با قهرماني در گروه الف مسابقات ليگ دسته يك جانبازان و معلولين كشور به همراه تيم اصفهان به مرحله نهايي راه يافتند.

رييس هيات جانبازان فارس روز شنبه به ايرنا گفت : در مرحله سوم اين مسابقات كه در سالن ورزشگاه يادگارامام شيراز برگزار شد تيم هاي فارس اصفهان و هرمزگان به صورت دوره اي با هم به رقابت پرداختند كه در نهايت پس از انجام سه مرحله تيم فارس با اقتدار قهر مان شد.

اسماعيل دلشاد افزود : دربازيهاي انجام شده، فارس در نخستين ديدار با نتيجه 85 بر 38 اصفهان را از پيش رو برداشت و تيم الومنييم هرمزگان را هم با نتيجه 56 بر 43 شكست داد.

وي ادامه داد : همچنين در ديگر بازي انجام شده اصفهان با نتجه 60 بر 66 برابر الومنييم شكست خورد.

غلامحسين نعمت الهي ، حسن هوشيار، عبدالمحمد غضنفري، محمدرضا ميرزايي، قاسم كوشا مقدم ، جواد بزازي ، علي محمد عباسي ، سعيد پند خواهي ، عبدالله گلكاري، مهدي قرباني ، جعفر خاكسار اعضاي تيم فارس را تشكيل مي دادند و حسن پالار هم سرمربي اين تيم بود .

مسابقات بسكتبال با ويلچر دسته اول باشگا ه هاي ايران در دو گروه الف و ب برگزار مي شود و از هر گروه دو تيم به مرحله نهايي كه به صورت رفت و برگشت برگزار مي شود، راه خواهند يافت و در نهايت تيم هاي اول و دوم به ليگ برتر صعود خواهندكرد.ك/ 3

7368