تهران - ایرنا - كیومرث هاشمی رییس كمیته ملی المپیك صبح امروز (یكشنبه) با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی تهران از غرفه ایرنا بازدید كرد.

به گزارش ایرنا، كیومرث هاشمی در دومین روز از فعالیت نمایشگاه مطبوعات، با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به سووالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع با شعار «آزادی مسوولانه» بعداز ظهر شنبه (17 آبان ماه 93) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و جمعی از مدیران عامل خبرگزاری ها و مدیران مسئول نشریات و جمعی از اصحاب رسانه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گشایش یافت.

این نمایشگاه تا 23 آبان ماه در مصلی تهران دایر خواهد بود و علاقمندان و بازدیدكنندگان می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 22 از غرفه های نمایشگاه بازدید كنند.

در این نمایشگاه 38 روزنامه، 20 خبرگزاری و 116 رسانه آموزشی و تخصصی، 4 تشكل مطبوعاتی و 63 رسانه سیاسی – اقتصادی، 70 نشریه عمومی و خانوادگی، هشت رسانه غیر فارسی زبان، 45 رسانه فرهنگی، 10 رسانه كودك و نوجوان، ‌24 موسسه رسانه ای و 67 رسانه استانی و 13 عنوان نشریه ورزشی و 22 نماینده رسانه های خارجی مقیم ایران حضور دارند.

امسال در دو بخش رسانه های مرتبط با دین و اندیشه با 23 عنوان و روابط عمومی دستگاه ها و همچنین كسب و كار مرتبط با رسانه با 33 عنوان به این نمایشگاه اضافه شده اند.

ورزشی**9250**1067**