اروميه - ايرنا - تيم شهرداري اروميه در دومين هفته مسابقات ليگ برتر واليبال كشور موفق شد با نتيجه قاطع 3 بر صفر بر ميهمان خود، نوين كشاورز تهران غلبه كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين ديدار بيش از شش هزار نفر در سالن غدير اروميه به حمايت از تيم محبوب خود پرداختند.

در حالي كه اين مسابقه قرار بود از ساعت 17 عصر آغاز شود به دليل استقبال بيش از حد مردم به ويژه جوانان درب سالن از ساعت 13 گشوده شده بود. با اين وجود، ازدحام جمعيت به صورتي بود كه حتي خبرنگاران و مسئولان براي ورود به سالن دچار مشكل شده بودند.

بيش از يك هزار نفر از جمعيت علاقه مند به دليل پر شدن ظرفيت سالن موفق به ورود نشدند و پس از ساعتها انتظار ناچار به خانه هاي خود برگشتند تا از طريق تلويزيون اين ديدار را تماشا كنند.

شعار 'ياشاسين اروميه و ياشاسين آذربايجان' مثل هميشه از سوي تماشاگران و هواداران حاضر در سالن شنيده مي شد.

حضور بازيكنان تيم بسكتبال با ويلچر هيات جانبازان و معلولان استان در گوشه غربي سالن جلوه خاصي به اين مسابقه داده بود.

جهانگير سيد عباسي در تركيب اوليه اين ديدار ايرج ميكائيل زاده (ليبرو)، سعيد معروف، شهرام محمودي، پوريا فياضي، ميلاد عبادي پور و حامد رضايي را به ميدان آورد.

اين ديدار با نظارت 'غفار درخشنده' و قضاوت 'كيوان عابدزاده' با كمك 'محسن ترابي' برگزار شد كه طي جريان بازي، تيم نوين كشاورز كارت زرد و تيم شهرداري اروميه كارت قرمز از داور اول دريافت كردند.

شاگردان سيد عباسي موفق شدند با نتايج 25 – 22 ، 25 – 20 و 25 – 18 هر سه ست اين ديدار را از آن خود كنند.

پس از پايان اين ديدار سعيد معروف با وجود اصرار تمامي خبرنگاراني كه از وي براي انجام مصاحبه دعوت مي كردند حاضر به سخن گفتن با آنان نشد و به سرعت سالن مسابقه را به سوي رختكن تيم ترك كرد.

پس از پايان اين ديدار، مسعود آرمات سرمربي تيم نوين كشاورز براي پاسخ دادن به احساسات هواداران اروميه اي به جايگاه تماشاگران رفت و از نزديك به آنان اداي احترام كرد.

تيم شهرداري اروميه در هفته سوم اين رقابتها روز چهارشنبه آينده ميزبان تيم متين ورامين است.

7126/581 /1551