تهران - ايرنا - در اولين بازي هفته دوم ليگ برتر بسكتبال تيم صنايع پتروشيمي ماهشهر مقابل مهرام متحمل شكست سنگيني شد.

به گزارش ايرنا، اين بازي با نتايج 15 بر 13 – 21 بر 9- 20 بر 7 و 15 بر 12 و در مجموع با نتيجه 71 بر 41 به نفع مهرام تمام شد.

در ديگر ديدار اين روز شهرداري گرگان در سالن مملو از تماشاگر پذيراي دانشگاه آزاد بود.اين ديدار در كوارتر اول با برتري 17 بر 13 دانشگاه آزاد خاتمه پيدا كرد در شروع كوارتر دوم بني كوچويي و ابراميان با كسب 5 امتياز تيم شهرداري گرگان را 18 بر 17 پيش انداختند اما در ادامه بازي با هم بازيكنان دانشگاه ازاد موفق شدند بر بازي مسلط شوند و برتري خود را تا پايان كوارتر چهارم حفظ نمايند و در نهايت نيز با كسب امتياز 67 بر 48 پيروزي ارزشمندي در اين اين ديدار دشوار كسب نمودند.

پمينا اصفهان نيز در اين بازي خانگي خود در حالي كه در كوارتر هاي دوم و سوم به پيروزي رسيد در مجموع با نتيجه 68 بر 72 مفلوب ميهمان خود شد.پالايش نفت آبادان كه هفته گذشته شكست خورده بود در مصاف با نماينده اصفهان موفق به كسب اولين پيروزي اين فصل خود شد.

در آخرين بازي ثامن مشهد مقابل پتروشيمي بندرامام به ميدان رفت .قهرمان فصل گذشته كه در هفته نخست استراحت داشت با نتيجه 95 بر 65 رقابت هاي اين فصل را نيز با پيروزي آغاز كرد.

ورزشي**1590