تهران - ايرنا - بازيكن ملي پوش واليبال ايران، هدف اصلي اين تيم را صعود به المپيك 2016 دانست و گفت: مي خواهيم توان واليبال كشورمان را در اين رويداد بزگ دوباره به جهانيان ثابت كنيم.

محمد موسوي روز جمعه در حاشيه بيستمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها با حضور در غرفه ايرنا افزود: در سال جاري چند ماه سخت و دشوار با حضور در رقابت هاي مختلف پشت سر گذاشتيم و با بهترين تيم هاي جهان رقابت كرديم.

وي اضافه كرديم: بسيار خوشحالم كه اين سختي و مشقت كه براي ما و خانواده هاي ما بود در نهايت به موفقيت در ليگ جهاني، مسابقات قهرماني جهان و بازي هاي آسيايي 2014 اينچئون كره جنوبي انجاميد و هرچند معتقدم مي توانستيم در سطح جهان بهتر نيز باشيم.

موسوي در پاسخ به اين سووال كه استقبال مردم ايران از اعضاي تيم ملي واليبال آنان را در چه شرايطي قرار مي دهد، گفت: شادماني مردم هدف اصلي اعضاي تيم ملي واليبال است و البته مي دانم كه از اين پس وظيفه سنگين تري خواهيم داشت.

وي كه امسال در بين بهترين مدافعان روي تور جهان قرار گرفته است، در اين خصوص گفت: نگاه واليبال جهان به ما تغيير كرده است و زماني كه به عنوان هاي جهاني دست مي يابيم بايد براي حفظ آن تلاش مضاعفي كنيم.

موسوي درخصوص پيشنهادهايي كه از باشگاه هاي اروپايي دارد، تصريح كرد: امسال نيز در ليگ ايران خواهم بود و شايد براي فصل بعد تصميم ديگري بگيرم.

وي همچنين درمورد مصدوميت مچ پاي خود گفت: با اين مصدوميت كنار آمده ام و تلاش مي كنم فقط در بازي هاي مهم به ميدان رفته تا با مشكل حادي روبرو نشوم.

ورزشي (4)**3783**1067**1027