تهران-ايرنا-معاون علمي و فناوري رييس جمهوري، صبح امروز (شنبه) به منظور بازديد از مراكز علمي، دانشگاهي و تحقيقاتي و گفت وگو با اساتيد دانشگاه، صاحبان علم و فناوري و شركت هاي دانش بنيان وارد استان خوزستان شد.

به گزارش گروه علمي ايرنا از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، دكتر سورنا ستاري امروز (شنبه) از طريق فرودگاه اهواز، وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال استاندار، روساي دانشگاه هاي استان و مسوولان محلي اين استان قرار گرفت.

وي در اين سفر علاوه بر بازديد از پارك علم و فناوري خوزستان، به دانشگاه شهيد چمران اهواز و دانشگاه علوم پزشكي اين شهر خواهد رفت و با اساتيد، نخبگان، دانشجويان و صاحبان شركت هاي فناور دانش بنيان به گفت وگو و تبادل نظر خواهد پرداخت.

در برنامه بعدازظهر سفر معاون علمي و فناوري رييس جمهوري به خوزستان نيز، بازديد از دانشگاه صنعت نفت و گفت و گو با هيئت علمي و دانشجويان اين دانشگاه گنجانده شده است.

حضور در كارگروه پژوهش و فناوري استان خوزستان برنامه بعدي ستاري در اين سفر خواهد بود.

پايان بخش برنامه هاي پيش بيني شده رييس بنياد ملي نخبگان در سفر به استان خوزستان، ديدار با نماينده ولي فقيه در استان خوزستان است.

در اين سفر، معاونان، مشاوران و برخي از مديران كل معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري نيز حضور دارند.

براساس اين گزارش، معاون علمي و فناوري رييس جمهوري در سال جاري به منظور بازديد از مراكز علمي و تحقيقاتي و گفت وگو با اساتيد، نخبگان و فناوران به استان هاي يزد، خراسان رضوي، گيلان، مازندران، گلستان، قزوين، سمنان، كرمانشاه، همدان، البرز و مركزي سفر كرده است.

علمي **1440