سلماس، اروميه - ايرنا - فرماندار سلماس گفت: مسوولان بانك ها با آسان سازي پرداخت تسهيلات به مردم، زمينه رونق اقتصادي را فراهم و سهم خود را در اين خصوص ايفا كنند.

مسعودحاجي عليلو روز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري سلماس افزود: پرداخت تسهيلات اشتغالزا براي واحدهاي توليدي و صنعتي و همچنين ازدواج جوانان از جمله وظايف مهم بانك ها به شمار مي روند كه بايد در اين خصوص اهتمام جدي از سوي مسوولان بانكي صورت گيرد.

وي بر لزوم مشاركت هرچه بيشتر بانك هاي خصوصي و دولتي در راستاي توسعه شهرستان سلماس و حل مشكلات مردم اين منطقه تاكيد كرد و ادامه داد: اين بانك ها مي توانند در بهبود وضعيت معيشتي مردم به خوبي ايفاي نقش كنند.

وي با اشاره به لزوم توجه مسوولان در راستاي برگزاري نماز جماعت در ادارات اضافه كرد: مسوولان دولتي در ادارات و ساير ارگان ها فرصت نماز را مغتنم دانسته و نسبت به اداي آن اهتمام جدي داشته باشند.

فرماندار سلماس اظهار كرد: از دست دادن فرصت اداي فريضه واجب همچون نماز به معناي از دست دادن پاداش و صواب بسيار و بي شمار است.

حاجي عليلو با تاكيد بر لزوم همكاري و هماهنگي دستگاههاي اجرايي در راستاي اجراي هرچه بهتر طرح زمستاني در سلماس گفت: با هماهنگي منسجم دستگاهها مي‌توان اقدامات بيشتري براي پيشگيري از بروز حادثه و همچنين امدادرساني بهتر و مطلوبتر به مردم حادثه ديده انجام داد.

در اين جلسه روساي جهادكشاورزي، دامپزشكي و منابع طبيعي سلماس به بيان مسائل و مشكلات حوزه هاي اداري خود پرداختند.

سلماس با داشتن 200 هزار نفر جمعيت در شمال آذربايجان غربي قرار دارد.

7127/8136