يزد - ايرنا - فرماندار مهريز گفت: وظيفه مهم نانوايان پخت نان خوب و با كيفيت و رساندن آن به دست مردم است .

به گزارش ايرنا، سيد محمد رستگاري عصر روز شنبه در جمع نانوايان اين شهرستان افزود: دستگاه هاي نظارتي بايد براي ارتقاي كيفيت نان شهروندان مهريزي فعاليت نانوايي ها را جدي بگيرند و با استفاده از ابزارهاي قانوني وظايف خود را خيلي جدي انجام دهند .

فرماندار مهريز گفت: كيفيت نان به عنوان اولويت كاري نانوايان و همچنين مسوولان آرد و نان شهرستان مهريز است و بايد خيلي جدي و عملي كار كرد تا خواسته مردم محقق شود .

وي تصريح كرد: استفاده بعضي نانوايي ها از جوش شيرين و پخت نان خشك در بعضي واحدها ، عدم رعايت ساعت كار در تعداد كمي از نانوايي هاي شهرستان از مواردي است كه بصورت جدي نظارت مي شود.

رستگاري خاطرنشان كرد: البته موارد گفته شده در مورد بعضي از نانوايي هاي مهريز بوده و نانواهاي ما قشر زحمت كشي هستند كه بايد از آنها تقدير نمود ولي نبايد فراموش شود وظيفه نانوايان ،پخت نان خوب و باكيفيت است .

در اين جلسه كه با هدف بررسي مشكلات نانوايان و حوزه آرد و نان شهرستان مهريز برگزار شد ، نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط ، نانوايان و تمام دست اندركاران حضور داشتند.

بررسي كيفيت آرد و نان ، بررسي راهكارهاي ارتقاي كيفيت نان در مهريز ، رسيدگي به مسائل بهداشتي نانوايي ها و شكايات مردم و انتقال موارد شكايت مردمي به دست اندركاران نان در مهريز از موضوعات اين جلسه بود .

مهريز داراي 100 واحد نانوايي است .ك2

7536/