شهرري-ايرنا- پيكرمطهر جانباز اعصاب روان 'حسن برنا' از مقابل مجلس شوراي اسلامي با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم تشييع و پس از انتقال به بشهت زهرا(س) در قطعه 27 گلزار شهدا در كنار ديگر همرزمان شهيدش آرام گرفت.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، جانباز 70 درصد 'حسن برنا' بعد از تحمل 32 سال درد و رنج ناشي از مجروحيت جنگي در بيمارستان امام حسين (ع ) 28 آذر ماه دعوت حق را لبيك گفت و به خيل ياران شهيدش پيوست.

پيكرمطهر جانباز شهيد امروز در آستانه شب شهادت هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت از مقابل مجلس شوراي اسلامي بر دوش مسوولان لشكري و كشوري،اقشارمختلف و خانواده معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان تشييع شد.

باحضور مسوولان و اقشار مختلف مردم در مقابل مجلس شوراي اسلامي بر پيكر اين جانباز شهيد هشت سال دفاع مقدس نماز اقامه كردند.

تشييع پيكر جانباز شهيد مصادف شده بود با شب شهادت امام رضا(ع) كه در اين مراسم تشييع كنندگان مراسم عزاداري و سينه رني با شكوهي برگزار كردند.

وي در عمليات كربلاي يك و در منطقه عملياتي مهران مجروح شده بود و از او يك فرزند دختر و يك فرزند پسر به يادگار باقي ماند.

شهيد حسن برنا متولد 1338 بود و در سن 55 سالگي به آرزوي ديرينش رسيد و به جمع ياران شهيدش پيوست، وي يكي از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و در سال 1365 و در عمليات كربلا يك مهران به درجه جانبازي نائل شده بود.

1724/687