یاسوج- استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: شتاب بخشی ساخت واحدهای مسكن مهر با هدف رفع مشكل مسكن متقاضیان این واحدها مورد توجه مسوولان دولت تدبیر وامید است.

سید موسی خادمی روز سه شنبه در بازدید از سایت های مسكن مهر یاسوج در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به مشكلات ناشی از مكان یابی درست،بكاربردن مصالح غیراستاندار و رعایت نشدن اصول فنی در این طرحها در گذشته اشاره كرد وافزود: با وجود همه این مشكلات، خروج از ركود و تعطیلی طرحهای مسكن مهر از سوی مسوولان اجرایی استان و راه وشهرسازی دنبال خواهد شد.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب روند اجرای این طرحها در گذشته و ركود كنونی آن، برلزوم تشكیل كمیته ای متشكل از نمایندگان واحدهای مسكن مهر در شش سایت مسكن مهر شهرستان بویراحمد با پیمانكار و مسوولان راه و شهرسازی تاكید كرد .

استاندار كهگیلویه وبویراحمد بیان كرد: نباید پروژه های مسكن مهر نیمه كاره رها شوند بلكه مشكل مردم سرمایه گذار و متقاضی مشكل باید سریعتر حل شود،گفت: راه وشهرسازی باید در نشستی با پیمانكار مسكن مهر مشكلات این طرحها بررسی و برای از سرگیری ساخت این طرحها با ارایه راهكار چاره اندیشی كند.

وی اظهاركرد: از یكهزارو563 واحد مسكن مهر شهرستان بویراحمد، 700 واحد واگذار و سایر آن بالای 70درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

خادمی به مشكلات محوطه سازی و توسعه زیرساخت های این طرحها اشاره كرد و گفت: نمایندگان مردمی سایت های مسكن مهر برای برگزاری نشست با پیمانكار و مسوولان راه و شهرسازی تلاش و پیگیری جدی تری انجام دهند و با پیمانكاران خاطی طبق قانون برخورد قاطع شود.

671