تهران - ايرنا - سايت خبري عصر ايران مي نويسد :فدراسيون فوتبال تا يك ماه ديگر همه اركانش را تغيير خواهد داد . اتفاقي كه به نظر مي رسد در نتيجه حضور حسابرس وزارت ورزش در اين فدراسيون باشد. فدراسيون فوتبال ماه ها در مقابل تغييرات ايستادگي كرده بود اما به ناگاه همه تغييرات درآستانه جام ملت ها با هم آغاز شدند. اين تغييرات به استعفاي آيت اللهي منجر شد و به دبيركل هم مي رسد.

فدراسيون فوتبال تا يك ماه ديگر همه اركانش را تغيير خواهد داد . اتفاقي كه به نظر مي رسد در نتيجه حضور حسابرس وزارت ورزش در اين فدراسيون باشد. فدراسيون فوتبال ماه ها در مقابل تغييرات ايستادگي كرده بود اما به ناگاه همه تغييرات درآستانه جام ملت ها با هم آغاز شدند. اين تغييرات به استعفاي آيت اللهي منجر شد و به دبيركل هم مي رسد.

طبق پيش بيني ها و در ادامه تغييرات در فدراسيون فوتبال نايب رئيس اول اين فدراسيون نيز كناره‌گيري كرد.

هادي آيت‌اللهي، نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال امروز (دوشنبه) از سمت خود كناره‌گيري كرد. استعفاي آيت‌اللهي از نايب رئيسي فدراسيون هم بايد به تأييد مجمع برسد و تا آن زمان يا آيت‌اللهي به وظايفش ادامه داده يا سرپرستي براي جايگزيني او تعيين خواهد شد. همچنين دوران كاري آيت‌اللهي در كميته فني و توسعه فدراسيون هم پايان يافته است.

پيش از آيت‌اللهي، فريده شجاعي از نايب رئيسي بانوان و احمد هاشميان از رياست كميته پزشكي فدراسيون كنار رفته بودند. اما ظاهراً سونامي تغييرات در اينجا متوقف نخواهد شد و باز هم ادامه دارد.

مهدي محمدنبي، دبيركل فدراسيون فوتبال گزينه بعدي تغييرات است كه به احتمال زياد فردا (سه‌شنبه) يعني زماني كه او به عنوان سرپرست همراه با تيم ملي عازم استراليا شده، خبر بركناري‌اش اعلام خواهد شد و البته از عليرضا اسدي، سرپرست موقت فدراسيون پزشكي - ورزشي به عنوان گزينه احتمالي جانشيني او ياد مي‌شود.

سونامي تغييرات ادامه دارد و به احتمال زياد در روزهاي آينده اسامي ديگر هم به فهرست بركنارشده‌هاي فدراسيون اضافه خواهد شد. اسماعيل حسن‌زاده (رئيس كميته انضباطي)، حسين عسگري (رئيس دپارتمان داوران)، محمد احساني (رئيس كميته آموزش)، عليرضا ملامحمد (رئيس كميته فرهنگي) و عبدالرسول دانشجو (سرپرست كميته جوانان) در ادامه تغييرات كنار خواهند رفت.

گفته مي شود اين تغييرات بي ارتباط با حضور حسابرس وزارت ورزش در فدراسيون فوتبال نيست. البته كه وزارت ورزش بعد از مدت ها حفظ اختلاف با فدراسيون فوتبال به ناگاه يك ميليون دلار ارز در اختيار اين فدراسيون قرارداد كه خبر از حل شدن مشكلات و اختلافات ميان وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال مي دهد.

منبع/ عصر ايران

اول **