زنجان - ايرنا - بنيانگذار دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان گفت: مقالات ارايه شده در اين دانشگاه از سطح استانداردهاي كشوري بالاتر بوده و با بسياري از كشورهاي اروپايي برابري مي كند.

به گزارش ايرنا پرفسور يوسف ثبوتي روز دوشنبه در جمع شماري از دانشجويان اين دانشگاه هدف از راه اندازي دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان بر اساس اساسنامه اين دانشگاه را يادگرفتن و ياد داد عنوان كرد و افزود: تمامي تشريفات خدماتي در اين دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه حذف شده است.

وي نبود حصار و ديوار را از جمله ويژگي هاي فيزيكي اين دانشگاه عنوان و اظهار كرد: وقتي به مردم احترام مي گذاري مردم نيز احترام تو را نگه مي دارند.

بنيانگذار دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان فضاي پرديس اين دانشگاه را 70 هكتار عنوان كرد.

رييس دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان نيز با اشاره به سابقه فعاليت 22 ساله ي اين دانشگاه گفت: تلاش بر ارايه خدمات آموزشي با بالاترين كيفيت درعلوم مختلف اعم از فيزيك، شيمي، رياضي، رايانه و فناوري اطلاعات و زيستي در اين دانشگاه است.

محمدرضا خالصي فرد افزود: امكانات دانشگاه مذكور به صورت تمام وقت در اختيار اساتيد و دانشجويان بوده و اهتمام ويژه اي براي برقراري ارتباط و تعامل با دانشگاههاي بين المللي انجام شده است.

وي تعداد اعضاي هيات علمي اين دانشگاه را 100 نفر اعلام و اظهار كرد: تا كنون يك هزار و 350 نفر از دانشگاه تحصيلات تكملي علوم پايه زنجان فارغ التحصيل شده و يك هزار نفر نيز مشغول به تحصيل هستند.

رييس دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان گفت:يك هزار و 420 مقاله isi از سوي اين دانشگاه به چاپ رسيده است.

خالصي فرد به فعاليت مركز رشد و پارك علم و فناوري اين دانشگاه از سال 85 اشاره و خاطرنشان كرد: خانه رياضيات دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان نيز با هدف عمومي كردن علوم به ويژه رياضيات در حال فعاليت است.

7318/596