تهران - ايرنا -چهارمين كنفرانس تخصصي پوشش هاي حمل و نقل از فردا 10 دي ماه به ميزباني دانشگاه صنعتي اميركبير گشايش مي يابد و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ايرنا از دانشگاه صنعتي اميركبير، چهارمين كنفرانس تخصصي پوشش هاي حمل و نقل با هدف رفع معضلات اين صنعت با بهره گيري از فناوري هاي نوين و ارائه نتايج كاربردي و علمي در حوزه پوشش هاي نوين كاربردي در صنايع خودرويي، دريايي و هوايي برگزار مي شود.

پس از داوري هاي انجام شده در اين همايش تعداد 65 مقاله پذيرفته شده است كه از اين تعداد 12 مقاله به صورت شفاهي و 53 مقاله به صورت پوستر در روزهاي برگزاري كنفرانس ارائه خواهد شد.

آماده سازي سطح، پوشش هاي تبديلي، سامانه هاي پوشش هاي حمل و نقل، روش هاي آزمون آزمايشگاهي و شرايط كاربرد، فرمولاسيون، رنگ هاي ترافيكي، پوشش هاي مخصوص قطعات پلاستيكي، شبيه سازي خطوط اعمال، پوشش هاي تعميري، كنترل رنگ، عيوب پوشش هاي حمل و نقل و روش هاي رفع آن، قوانين و مقررات زيست محيطي، روش هاي ابداعي و جديد در فرآيندهاي اعمال و نانو فناوري در پوشش هاي حمل و نقل از محورهاي اين همايش دو روزه است.

اين همايش كه به همت انجمن عملي رنگ ايران و پژوهشكده رنگ و پليمر دانشگاه صنعتي اميركبير تدارك يافته است تلاش دارد تا آخرين دستاوردهاي علمي و پژوهشي مهندسي پوشش هاي حمل و نقل و كاربردهاي آنها را معرفي كند.

علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر درخصوص چهاردهمين كنفرانس تخصصي پوشش هاي حمل و نقل مي توانند به نشاني http://www.ictc2014.ir/ مراجعه كنند.

علمي (1)**1055**1440