قزوين - ايرنا- معاون گردشگري مديركل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري قزوين از بازديد بازرسان دفتر نظارت و ارزيابي گردشگري كشور از تاسيسات گردشگري استان خبر داد.

'نادر محمدي' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به منظور بررسي نحوه ارايه خدمات تاسيسات گردشگري و كسب رضايتمندي گردشگران در ايام نوروز 94 ، بازرسين اداره كل نظارت و بازرسي سازمان ميراث فرهنگي كشور از مراكز اقامتي ، هتل ها ، مهمانپذيرها و دفاتر خدمات مسافرتي استان قزوين بازديد كردند.

وي اظهار كرد: ارزيابي و كنترل سطح خدمات ارايه شده به گردشگران در طول سال از اولويت هاي مهم معاونت گردشگري كشور به شمار مي آيد كه در همين راستا و به منظور آماده سازي تاسيسات گردشگري استان جهت پذيرايي از ميهمانان و گردشگران نوروزي ، اداره كل نظارت و بازرسي ميراث فرهنگي كشور طرح نظارتي خود را جهت ارزيابي كيفيت و كميت نحوه خدمات رساني و ارايه سرويس مطلوب به مسافران درسراسر كشور به صورت همزمان آغاز كرده است.

محمدي ادامه داد: طي بازديد هاي به عمل آمده توسط بازرسين و ناظرين دفتر نظارت و ارزيابي تاسيسات گردشگري، فعاليت هاي مرتبط با ارايه خدمات مطلوب به گردشگران مانند نصب نرخ ارايه خدمات ، دارا بودن مجوزهاي لازم ، كنترل قراردادها ، بررسي تعهدات تورهاي مسافرتي ، مديريت نيروي انساني ، كيفيت و كميت خدمات ، بهداشت و امكانات موجود در تاسيسات و مراكز گردشگري سطح استان از ابعاد و زواياي مختلف مورد سنجش و بررسي قرار گرفت.

اين مسوول افزود: بازرسين در اين بازديدها از نحوه ارايه خدمات و رعايت موازين قانوني توسط تاسيسات گردشگري قزوين ابراز رضايت كرده و خواستار رفع نواقص و معايب موجود در اين مراكز در فرصت باقي مانده تا نوروز شدند.

محمدي اظهار اميدواري كرد تا با نظارت مستمر ، رعايت ضوابط و مقررات و ارتقاي سطح ارايه خدمات در مراكز اقامتي و تاسيسات گردشگري استان بتوان خدمات مناسبي را در طول سال به ويژه ايام نوروز به مسافران ارايه نموده و سفر خوب و خوشي را براي آنها فراهم ساخت.

وي در پايان با اشاره به نحوه رسيدگي به شكايات مردمي از تاسيسات گردشگري، اظهار داشت: شماره تلفن گوياي 33685024 و سامانه پيام كوتاه 300002585 به صورت شبانه روزي قادر به رسيدگي به شكايات شهروندان و گردشگران مي باشد و تمامي شهروندان و گردشگران مي‌توانند در صورت بروز هرگونه مشكل با نحوه عملكرد و ارايه خدمات تاسيسات گردشگري با اين شماره‌ها تماس گرفته تا در اسرع وقت به شكايات آنها رسيدگي شود.

7389/ 614