كرمانشاه - ايرنا - جانشين دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان كرمانشاه، نقش رسانه ها را در ترويج امر به معروف و نهي از منكر بسيار اثرگذار و كارآمد ارزيابي كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار علي اكبر كرمي روز چهارشنبه در نشست ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر روانسر با بيان اينكه احياي اين فريضه الهي موجب اصلاح بسياري از ناهنجاري ها مي شود، افزود: ايجاد بانك اطلاعاتي ستاد امر به معروف و نهي از منكر به پيشبرد هرچه بيشتر برنامه ها كمك مي كند.

وي استفاده از ظرفيت هاي آموزشي و پژوهشي، بهره گيري از توان نخبگان و سمن ها و پتانسيل هاي موجود را در راستاي احياي هرچه بيشتر فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه مفيد و موثر ارزيابي كرد.

جانشين دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر اضافه كرد: در راستاي احياي اين فريضه الهي در شهرستان روانسر اقدامات مثبتي صورت گرفته اما فضا براي فعاليت بيشتر نيز فراهم است.

امام جمعه روانسر نيز احياي اين واجب الهي را عامل تحكيم حكومت اسلامي و اسلام ناب محمدي دانست و گفت: تثبيت و دوام انقلاب اسلامي و ايستادگي آن در مقابل زياده‌ ‌خواهي‌هاي دشمنان ريشه در اجراي اين فريضه دارد.

ماموستا ملا عبدالله غفوري با بيان اينكه ستاد امر به معروف و نهي از منكر در روانسر موثر واقع شده و اقدامات ارزنده اي را انجام داده افزود: اقدامات و فعاليت هاي مجموعه سپاه و بسيج در ترويج و اشاعه ارزش هاي ديني در روانسر بسيار چشمگير است.

وي تصريح كرد: توطئه هايي كه جهان اسلام را تهديد مي كند و اسلام ما را نشانه گرفته است در راستاي گريزان كردن جوانان از اسلام ناب محمدي است.

ماموستا غفوري تاكيد كرد: تمامي آحاد جامعه در برابر هجمه ها و ترفندهاي دشمنان بايد مصون باشند كه اين وظيفه دست اندركاران امر است.

فرماندار روانسر هم با بيان اينكه توجه به مسايل ديني ارزشمند است، افزود: بايستي اهتمام بيشتري به جلسات ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر داشته باشيم.

حسين ويسمرادي، فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر را مايه عزت اسلام دانست و افزود: بايد در راستاي نهادينه كردن فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر در بين اقشار مختلف مردم بويژه جوانان و نوجوانان بيشتر تلاش كنيم.

سرهنگ علي اصغر اله دانه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه روانسر نيز از اجراي بيش از50 برنامه مختلف براي احياي امر به معروف و نهي از منكر در اين شهرستان خبر داد.

567/7459