شهركرد-ايرنا- امام جمعه موقت شهركرد از جوانان اروپا و آمريكا خواست همانگونه كه رهبر معظم انقلاب اسلامي دعوت كرده اند با حقايق اسلام واقعي آشنا شوند و درباره اسلام ناب محمدي تحقيق كنند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام ' سيد ابولحسن فاطمي ' در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهركرد در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) اين شهر افزود: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمريكا، هدايتگرانه است و راه روشني را پيش روي جوانان اروپايي و آمريكايي گذاشته تا خود درباره اسلام تحقيق كنند.

وي گفت: اين روزها بسياري از جوانان اروپايي و آمريكايي از طريق شبكه هاي اجتماعي در فضاي اينترنت كه دهكده جهاني است با هم در ارتباط مي باشند و اين نامه بهترين پيام براي جوانان غربي در باره اسلام است.

وي افزود: هميشه جوانان اروپايي و آمريكايي توصيف اسلام را از زبان سياستمداران خويش شنيده اند و رهبر معظم انقلاب در اين نامه از جوانان خواسته اند تا حقايق اسلام را خودشان و به دور از وارونه نمايي سياستمداران كشف كنند.

وي تصريح كرد: طالبان و القاعده و داعش هيچ نسبتي با اسلام ندارند و اين گروههاي تروريستي زاييده خود غرب است تا بهانه اي براي اسلام ستيزي داشته باشند.

خطيب موقت جمعه شهركرد تاكيد كرد: اكنون اسلام ناب محمدي همه مرزهاي جغرافيايي را پيموده است و حتي در قلب اروپا در حال رشد و گسترش است و سياستمداران غربي از گسترش اسلام در هراس مي باشند.

فاطمي يادآور شد: ايران اسلامي اكنون در جهان شناخته شده است چرا كه اسلام ناب محمدي دين مهر و دوستي و صلح است.

وي با محكوم كردن اهانت نشريه فرانسوي به ساحت قدسي رسول الله صلوات الله عليه تاكيد كرد: اين اهانت ها ريشه تاريخي دارد و به نوعي توطئه اي از پيش طراحي شده براي ضربه زدن به اسلام است.

ائمه جمعه ديگر شهرهاي استان چهارمحال و بختياري نيز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه، اهانت به ساحت قدسي رسول خدا از سوي نشريه فرانسوي را محكوم كردند.

7359/ 607